Það fer nú að verða verra ferðaveðrið

Halló

Islandczycy często mówią do turystów takie słowa:
Nie podoba ci się obecna pogoda? Poczekaj chwilę, zaraz będzie zupełnie inna.
Rzeczywiście, islandzka pogoda jest bardzo różnorodna i zmienna. Raz zła, raz dobra.
W sumie, tak jak życie.
Dobre chwile mijają jak i te złe.
Ludzie przychodzą i odchodzą.
Wystawiają cię do wiatru, a na nich miejsce przychodzą kolejni, którzy robią to samo.
I tak w kółko. 
Dlatego nie ufam ludziom.
Już jako małe dziecko się sparzyłam, a teraz nie chcę, by się to powtórzyło.
Boję się, ale w sumie po co?
Niektóre miejsca przynoszą mi na myśl same dobre wspomnienia.
Tak jak to miejsce.
Blog był dla mnie zawsze jakąś ostoją mojej kreatywności.
A to wszystko zaczęło się pięć lat temu, na pingerze.
Miałam wtedy dziewięć lat i chciałam się dzielić sobą w internecie. Modelina, rysunki - tylko to było istotne.
Za cztery dni będzie piąta rocznica.
Nie mogę w to uwierzyć, że wtedy się nie poddałam.
Byłam bardzo wytrwała, mimo, że wtedy nikt nie komentował moich postów.
Robiłam to dla siebie, a zabawa była przednia.
Potem lalki i blogger, nowy rozdział. Jestem z siebie dumna, bo mimo, że miałam przerwy, to nigdy się nie poddawałam, nie mówiłam, że z tym skończę, bo nie chciałam.
Przecież od tego się wszystko zaczęło.
Moje inne media społecznościowe (mimo, że są o wiele popularniejsze niż ten blog) nigdy nie dorównają bloggerowi. Pisanie tutaj nawet po takiej przerwie sprawia mi taką radość, że nawet nie wiem jak to ująć.
Czuję euforię.

W ten sposób chcę powiedzieć, że wracam.
Kocham Was.
Cieszę się, że tu jestem.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

31 dniowe wyzwanie fotograficzne!!!

"Kraina lodu" - recenzja i opis.

Cytaty Olafa