Parę pytanek do Was i różne informacje.

Tylko nie to! Znowu jak zwykle zachowałam się jak zła blogerka i nie powiedziałam Wam o powodzie mojej nieobecności. Teraz postaram się to naprawić. Pierwsza sprawa to moja nieobecność. Nie piszę postów dlatego, że muszę się uczyć nie tylko do szkoły, ale też na zajęcia dodatkowe. Drugi powód to brak pomysłów na posty. Ale mam dobrą wiadomość: wróciłam do lepienia z modeliny! Muszę Was poinformować, że posty, w których nie ma zdjęć są napisane komórką, bo okazało się, że mam dosłownie przeciążony komputer i nie działa na nim internet. To tyle z informowania, przejdźmy do tytułowego pytania: o czym mam pisać posty? Swoje odpowiedzi wyrażajcie w komentarzach. Pa, pa!

Komentarze

  1. pisz o pullipach i o modelinie ^^ i o tym w czym jesteś dobra :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie o tym staram się pisać. Niedługo będzie więcej o modelinie. Ulepiłam nowe miniaturki. ^^

      Usuń

Prześlij komentarz

Hej~! Mam nadzieję, że podobają ci się moje posty. Jeśli chcesz zostaw komentarz. Komentarze są moderowane i wszystkie docierają na moją pocztę (emaila). Zanim zostaną opublikowane, przeglądam je. Śmiało! Ja nie gryzę! (^^♪ Za to komentarze bardzo mnie motywują.
PS. Pamiętaj, zawsze bądź szczery.

Hi~! I hope you like my posts. If you want, write comment. Comments are moderated and Blogger sends them to me. Before I public them, I read them. Please. be honest. I don't bite! (^^♪ Comments are veeeery motivated for me.
PS. Sorry, but I haven't got time to translate my posts into English.
PS2. Sorry for my English.

Popularne posty z tego bloga

31 dniowe wyzwanie fotograficzne!!!

"Kraina lodu" - recenzja i opis.

Cytaty Olafa