Halló! Ég heiti Mía.

Halló!

Dzisiaj zapraszam Was na historyjkę. (wiem, nie jestem w tym najlepsza, jednak warto spróbować, nie?) Jednak zanim to nastąpi, chcę trochę Was ponudzić. Mogę, tak?
Ostatnio dostałam nowego laptopa, z którym jeszcze się zaznajamiam. Muszę zainstalować na nim mnóstwo programów i nauczyć się go dokładniej obsługiwać. Dokładniej, to opanować klawiaturę. Tak, klawiaturę. Na jednym klawiszu mam przeciętnie pięć znaczków, które przydają się obcokrajowcom, np. rozmieszczenie takich ciekawych literek do (chyba) francuskiego i położenie przycisków 'z' i 'y' do języka węgierskiego (zamieniają się one miejscami). Pół godziny szukałam '@'! Nawet nie zorientowałam się, że jest ona w takim samym miejscu, co na poprzednim laptopie... Ale ten post nie ma być o tym.

Dzisiejszy post jest o zupełnie innej tematyce, niż moje użalanie się. Jest to tematyka lalkowa. Najpierw wytłumaczę tytuł. Oznacza on: Cześć! Nazywam się Mía. Dlaczego taki? Zapraszam do historyjki, w niej znajdziecie odpowiedź.


Ja: Madison. Co robisz?
Maddie: Ahh... To ty. Nic, tylko bawię się lalkami.
Ja: Czyli jednak coś robisz.
Maddie: Mooożeee...




M: I czego tu dalej tak stoisz.
J: Czekam.
M: Na co?
J: Aż ruszysz do parapetu.
M: Hę?! O.o Ona jest dziwnaaaaa... Idę.


M: MERLI?! Chwila! Ja tego nie rozumiem.

 Mí: Madison? Czyli jednak dobrze dotarłam. I błagam Cię... W następnych listach pisz dokładniejszy adres!
M: ...

Mí: Wszystko dobrze?

 M: A ty dopilnuj, abyśmy się nie kłócili, no!!

 M: I chyba zgubiłaś kokardkę.
Mí: Możesz ją sobie wziąć.

M: Yaaaay!

Dobra, jednak naprawdę nie umiem robić lalkowych historyjek, a szkoda... Pomijając wszystko, bardzo polubiłam Míę. Tak, jest ona moją kolejną lalką. Jednak dlaczego ma takie imię? Mía to imię islandzkie, a ona jest Islandką z kanadyjskimi korzeniami (w sumie możecie to przeczytać w zakładce 'Moje lalki') Dostałam ją przedwczoraj i tak jak Maddie, jest odrobinę związana z 'Hetalią'. Maddie - Koreanka z kanadyjskimi korzeniami (uwielbiam Nyo!Kanadę i Nyo!Koreę), a Mía - Islandka z kanadyjskimi korzeniami (uwielbiam Islandię... Koreę już niekoniecznie). Do tego kocham kraj, jakim jest Islandia i chciałabym tam pojechać (też staram się narysować Islandię z 'Hetalii' - moja kolejna obsesja). Tak przy okazji... Zdjęcia też robiłam przedwczoraj, lecz nie mogłam się zabrać do jej dodania.
Jeszcze parę zdjęć Míi.

Temu zdjęciu towarzyszyły prawdziwe emocje.











To wszystko na dzisiaj. Przygotujcie się na sesję z Míą~!
Faravel~!

Komentarze

  1. Jaka urocza historyjka! :3 Naprawdę, te laleczki są takie przesłodkie :3
    Iris

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże... Ja jestem zakochana w tym modelu... I imieniu. Może kojarzysz taki film (lub książkę, którą właśnie czytam :p) 'Zostań, jeśli kochasz'. Tam właśnie występuje Mia. Śliczne jest to imię i barzdzo do Merl pasuje 💕😽

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Nie, nie kojarzę. Akurat imię było wybierane na szybko, lecz czuję, że wybór był trafny.

      Usuń
  3. Mia, to naprawdę śliczne imię. Pamiętam, jakie emocje towarzyszyły mi przy rozpakowaniu mojej pierwszej Pullipki.
    Ręce mi się strasznie trzęsły i chyba z tego wszystkiego nawet nie zrobiłam zdjęcia przed rozpakowaniem. Tak, jak już chyba wcześniej wspomniałam, to naprawdę piękny model. Cieszę się i to bardzo, że lalunia ma dla Ciebie jakieś głębsze znaczenie. Co do historyjki. Mnie się naprawdę bardzo spodobała. Na pewno jeżeli się jakaś jeszcze pojawi. To z chęcią poczytam. :)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Hej~! Mam nadzieję, że podobają ci się moje posty. Jeśli chcesz zostaw komentarz. Komentarze są moderowane i wszystkie docierają na moją pocztę (emaila). Zanim zostaną opublikowane, przeglądam je. Śmiało! Ja nie gryzę! (^^♪ Za to komentarze bardzo mnie motywują.
PS. Pamiętaj, zawsze bądź szczery.

Hi~! I hope you like my posts. If you want, write comment. Comments are moderated and Blogger sends them to me. Before I public them, I read them. Please. be honest. I don't bite! (^^♪ Comments are veeeery motivated for me.
PS. Sorry, but I haven't got time to translate my posts into English.
PS2. Sorry for my English.

Popularne posty z tego bloga

31 dniowe wyzwanie fotograficzne!!!

"Kraina lodu" - recenzja i opis.

Cytaty Olafa