'Hajime ni...'

Halló!


Tak, jestem, żyję i mam się całkiem dobrze.
Jak widzicie, ostatnio nie dodawałam nic na bloga, a chciałam. Pewnie powód jest dla Was jasny jak słońce - nie miałam czasu. Jak dobrze wiecie, w tym roku zaczęłam gimnazjum i nie mogę poświęcać moim pasjom tyle czasu, ile bym chciała, jest mi z tego powodu bardzo przykro. Przez chwilę myślałam, że to zostawię z powodu braku czasu, lecz nigdy, ale to przenigdy nie myślałam, aby to wszystko rzucić w kąt, sprzedać lalki.
I tak nie zrobiłam.
Przecież i lalki i blog (który prowadzę już parę lat) są jakąś częścią mnie...
Dobra, koniec. Nie sprzedałam lalek, niczego nie zostawiłam, tylko zawiesiłam parę stron!

Dzisiaj mam dla Was zdjęcia Madison, której ostatnio bywało się tutaj mniej. Są one sprzed dwóch tygodni, ale uważam, że powinny się tutaj znaleźć, jestem z nich zadowolona.









Teraz, spoglądając na te zdjęcia myślę, że nie wyszły jednak tak dobrze... Jednak, co jak co, ale po tej przerwie nie mogę się spodziewać jakiegoś przełomu! Mam nadzieję, że znowu zostanę tu ciepło powitana i że nie zapomnieliście o blogu. Jeżeli tak będzie, będę strasznie szczęśliwa!

Faravel!

Komentarze

  1. Jeej, jak mnie dawno u Ciebie nie było <3 Maddie ma sukienkę podobną do mojej nowej loliciej <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, moja przerwa trwała niewyobrażalnie długo, lecz w końcu coś napisałam~! ^^ Serio? Musisz ją wtedy pokazać!

      Usuń
  2. Nie zapomnieliśmy <3. Ta laleczka jest taka urocza, ponaddto uwielbiam połączenie czerwonego i czarnego :)).
    Udanego 2016-go życzę!
    www.heart-pieces1.blogspot.com - zapraszam na moje nowe opowiadanie, pojawiły się trzy rozdziały. Będzie mi miło, gdy przeczytasz i wyrazisz swą opinię :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Brązowowłosa laleczka jest bardzo urocza!
    Eniłej, przypomina mi troszkę moje plany cosplayowe na najbliższy czas. I robisz świetne zdjęcia. Mi to jakieś pomazańce wychodzą.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Hej~! Mam nadzieję, że podobają ci się moje posty. Jeśli chcesz zostaw komentarz. Komentarze są moderowane i wszystkie docierają na moją pocztę (emaila). Zanim zostaną opublikowane, przeglądam je. Śmiało! Ja nie gryzę! (^^♪ Za to komentarze bardzo mnie motywują.
PS. Pamiętaj, zawsze bądź szczery.

Hi~! I hope you like my posts. If you want, write comment. Comments are moderated and Blogger sends them to me. Before I public them, I read them. Please. be honest. I don't bite! (^^♪ Comments are veeeery motivated for me.
PS. Sorry, but I haven't got time to translate my posts into English.
PS2. Sorry for my English.

Popularne posty z tego bloga

31 dniowe wyzwanie fotograficzne!!!

"Kraina lodu" - recenzja i opis.

Cytaty Olafa