Það er snjóar

Halló!

Czyli, jak widać, chyba ponownie się zadomawiam w blogosferze, lecz z tytułami chyba zawsze będę mieć problem, ah...
Tak więc, co tam u mnie i dwóch bohaterek tego bloga? Pogoda za oknem jak w dzisiejszym tytule, pada śnieg. I jestem z tego bardzo, ale to bardzo zadowolona. Przecież wiecie, że o zimie mogłabym pisać poematy, a większość moich opowiadań powstaje latem, lecz ich akcja trwa w zimie, a to przez moją tęsknotę.
Dzisiaj mam dla was fotostory (jak i moje ćwiczenia z islandzkiego). Tak, wiem nie jestem w nich najlepsza, ale to, co nie wychodzi, należy ćwiczyć, nie?
Myślę, że chyba nic innego mi nie zostało, niż zaproszenie was na historyjkę~

 Maddie: Hmm... Coś jest inaczej...

 Maddie: Tylko co?

 Maddie: Chwila... Wiem! O rany!

 Maddie: MÍA!!

 Mía: Hvað? (co?)
Maddie: Daruj sobie ten swój język elfów i chodź tu!

 Mía: Co się stało?
Maddie: Spójrz przez okno.

 Mía: Hm... Þ... ÞAÐ ER SNJÓAR! (P-PADA ŚNIEG!)
Maddie: Daruj sobie ten islandzki! Błagam! Nie rozumiem większości z tego, co mówisz!

Mía: Haha!

Taa... Chyba na prawdę powinnam poćwiczyć fotostory...
Cóż...

Faravel!

Komentarze

Prześlij komentarz

Hej~! Mam nadzieję, że podobają ci się moje posty. Jeśli chcesz zostaw komentarz. Komentarze są moderowane i wszystkie docierają na moją pocztę (emaila). Zanim zostaną opublikowane, przeglądam je. Śmiało! Ja nie gryzę! (^^♪ Za to komentarze bardzo mnie motywują.
PS. Pamiętaj, zawsze bądź szczery.

Hi~! I hope you like my posts. If you want, write comment. Comments are moderated and Blogger sends them to me. Before I public them, I read them. Please. be honest. I don't bite! (^^♪ Comments are veeeery motivated for me.
PS. Sorry, but I haven't got time to translate my posts into English.
PS2. Sorry for my English.

Popularne posty z tego bloga

31 dniowe wyzwanie fotograficzne!!!

"Kraina lodu" - recenzja i opis.

Cytaty Olafa