PreGomesh!

Halló!


Pewnie spodziewaliście się jakiegoś polskiego, angielskiego lub islandzkiego tytułu (muszę powiększyć swoją wiedzę o islandzkim, wtedy posty z tytułami w tym języku wrócą~), ale nie! Tym razem ormiański przez jedną piosenkę, przez jedną artystkę i jej kolekcję biżuterii. Nazywa się Sirusho, a piosenka to PreGomesh, ale nie będę się już nad tym zbytnio rozwodzić.

Zamiast tego, porozmawiajmy o Islandii i jej niespotykanym pięknie.

Nie no, żartuję.

Dzisiejsze zdjęcia są świeżutkie, a Maddie ma stylizację, którą przygotowałam jej na Walentynki, ale, jak już widzicie, coś nie wyszło, ale nad tym również nie będę się rozwodzić.
Porozmawiajmy o pozytywach.
Mam zdjęcia, potem pokażę rysunek, a na sam koniec - dwa speedpainty, które ostatnio zawitały na moim YouTubie.

Zacznijmy od zdjęć.
Jak już pewnie zauważyliście, nie mam za dużo miejsc, gdzie mogłabym robić zdjęcia, więc dzisiaj znowu robiłam je na parapecie. No cóż. Bywa. Wiecie, mieszkam w małym miasteczku i gdyby ktoś mnie zobaczył z lalkami, sami wiecie, co by było... (z kolei po Gran Canarii latałam z lalkami bez żadnych obaw)


Spojrzenie na nieciekawy widok zza okna

A teraz ostrość na kropelki

I znowu



Ile się przy tym namęczyłam!

Jak to mi się podoba *o*




A teraz pora na rysunek walentynkowy, którego fotografowaniem nieźle się namęczyłam~


I teraz te dwa speedpainty~



To chyba wszystko na dziś!

Faravel!

Komentarze

  1. Ja ostatnio też tylko w domu mogę coś porobić, w mieście zbytnio się boję, a na wieś nie mam aktualnie możliwości wyjazdu :( Ale takie parapetowe zdjęcia też mają swój urok, a ta sesja jest dobrym tego dowodem! Rysunek piękny; lubię, gdy wstawiasz tu tego typu rzeczy. Jedyne na co zwrócę uwagę to fakt, że wig bąbla chyba lekko odstaje, ale tylko odrobinkę, więc nie przeszkadza to w zachwycaniu się fotkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahh... Mam to samo. Dziękuję ślicznie~
      Co do wiga, to w końcu muszę go odpowiednio przykleić i ułożyć na odpowiednim miejscu, bo inaczej za daleko nie ujadę. xD

      Usuń
    2. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award :) Nie trzeba tego robić, ale zawsze okazja do posta xD

      Usuń

Prześlij komentarz

Hej~! Mam nadzieję, że podobają ci się moje posty. Jeśli chcesz zostaw komentarz. Komentarze są moderowane i wszystkie docierają na moją pocztę (emaila). Zanim zostaną opublikowane, przeglądam je. Śmiało! Ja nie gryzę! (^^♪ Za to komentarze bardzo mnie motywują.
PS. Pamiętaj, zawsze bądź szczery.

Hi~! I hope you like my posts. If you want, write comment. Comments are moderated and Blogger sends them to me. Before I public them, I read them. Please. be honest. I don't bite! (^^♪ Comments are veeeery motivated for me.
PS. Sorry, but I haven't got time to translate my posts into English.
PS2. Sorry for my English.

Popularne posty z tego bloga

31 dniowe wyzwanie fotograficzne!!!

"Kraina lodu" - recenzja i opis.

Cytaty Olafa