Wakacje 2013!

Jest! W końcu zaczęły się wakacje! Dzisiaj chcę Wam opowiedzieć jak się odbyło rozpoczęcie wakacji w mojej szkole. A było to tak: Między godzinami trzeciej, a czwartej rano miałam trzy ataki kaszlu (mam zapalenie oskrzeli jakby ktoś nie wiedział). O szóstej ledwo wstałam i poszłam na śniadanie, po tym poszłam się myć. Później ubralam się w białą bluzkę z krótkim rękawem, czarną spódniczkę, cieliste rajstopy i kremowe sandaly z kwiatkami. Do szkoły przyjechałam za pięć ósma, rozdalam nauczycielom kwiaty jako podziękowania za uczenie mnie przez ten cały rok szkolny i pobiegłam na apel. Na początku szósta klasa otrzymała swoje świadectwa i wykonała zabawne przedstawienie. Po świadectwa otrzymały klasy jeden- trzy i na samym początku klas starszych my - klasa czwarta. Jest u nas dwunastu uczniów, w tym trzy świadectwa z paskiem. Czyli ja (średnia pięć jeden najlepsza w klasie) i dwie koleżanki (średnia cztery dziewięć). Po apelu nasza pani wychowawca (pani od jezyka angielskiego) dała każdemu z naszej klasy po garści cukierków. Potem była msza święta, na której nie zostałam, ponieważ zaczął mnie męczyć kaszel i wróciłam do domu. To koniec tej historii, a teraz kładę się spać u moich dziadków na wsi. Dobranoc!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

31 dniowe wyzwanie fotograficzne!!!

"Kraina lodu" - recenzja i opis.

Cytaty Olafa