DIY babeczka z modeliny (przypieczone ciasto)


Jak widać w tytule powróciłam do modeliny. Dzisiaj przygotowałam dla Was taki poradnik jak zrobić babeczkę z modeliny. To jest dopiero część pierwsza: ciasto.
Do wykonania "ciasta" babeczkowego z modeliny potrzebujemy:

  • modelinę żółtą i odrobinę czerwonej
  • pastel brązowy, suchy
  • pędzel z twardym włosiem

Przygotowujemy żółtą modelinę i odrobinę czerwonej.
I mieszamy...
...mieszamy, aż do uzyskania w miarę jednolitego koloru. Mi wyszedł jasny pomarańcz. To, że kolor będzie ciemniejszy zależy od ilości czerwonej modeliny.
Teraz pora na zrobienie faktury ciasta. Ja użyłam pędzelka z twardym włosiem, Wy możecie użyć szczoteczki do zębów.
Tutaj mniej więcej widać jak mi wyszło.
Teraz farbujemy końcówkę włosia pędzla.
Teraz tylko przenosimy pastelę na "ciasto". Według mnie pędzel nie jest dość skuteczny i nie za bardzo widać "przypieczenie" babeczki. Dlatego nabieram trochę pasteli na palec.
Nakładamy pastelę jeszcze raz.
W następnym poście druga część tego kursu. Jeżeli macie jakieś pytania, czegoś nie zrozumieliście napiszcie o tym w komentarzu. Postaram się Wam pomóc. Teraz coś z innej beczki. Dzisiaj Tłusty Czwartek. Ile pączków zjedliście? Pa, pa!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

31 dniowe wyzwanie fotograficzne!!!

"Kraina lodu" - recenzja i opis.

Cytaty Olafa