Dzień Kobiet II

W końcu część druga posta o Dniu Kobiet na blogu. Druga część historyjki
Cynka: Mam za dużo jedzenia! Nie wiem co wybrać!
Ja: OK! Nie gorączkuj się tak! I żeby była jasność, więcej rzeczy w chlebaku to słodycze...
Cynka: Kukurydza! Daj mi kukurydzę!
Ja: Ok! Tylko przestań się drzeć!
Cynka: Mniam mniam!
Ja: Może lizaczka?
Cynka: TAK!!!
Ja: Niespodzianka!
Cynka: Telefon! Ja marzyłam o nim!
The End
Teraz mała sesja...

To zdjęcie podoba mi się najbardziej.
Czy zauważyliście pewną zmianę w Cynce? Tak, to kolczyki!
W tym roku był bardzo nietypowy Dzień Kobiet... Mianowicie moja kuzynka miała bierzmowanie. I dodałam kilka blogów do listy czytelniczej. To tyle na dziś. Jutro przychodzi do mnie koleżanka i robimy cake popsy! Mam nadzieję, że dodam jakieś zdjęcia!
               
                                                                                                      Pa, pa!





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

31 dniowe wyzwanie fotograficzne!!!

"Kraina lodu" - recenzja i opis.

Cytaty Olafa