'My true feelings...'

Konbawa!

Dzisiaj mam dla Was zdjęcia, które zrobiłam w poprzednią niedzielę, ale zapomniałam je dodać. Wg. mnie całkiem mi się udały, jak również kwiat mamusi był prześliczny. Poza tym: jak udał się Wam Dzień kobiet? Mam nadzieję, że dobrze.

Przyznaję, że na Mti. Watashi-no chiisai sekai desu. można już powitać wiosnę, co nie? Od niedawna na blogu jest nowy design i mam nadzieję, że Wam się podoba. Sama bardzo lubię pastelowe kolory, ale najbardziej miętowy (w sumie dlatego Jago ma sweter w tym kolorze ^^') i lawendowy.

Tytuł dzisiejszego posta pochodzi od piosenki, którą akurat dzisiaj znalazłam w proponowanych na YT i ją przesłuchałam. Od razu, bez patrzenia na napisy, zobaczyłam przesłodką kreskę An, której już dawno nie widziałam. Sama piosenka również mi się spodobała.

Sayo!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

31 dniowe wyzwanie fotograficzne!!!

"Kraina lodu" - recenzja i opis.

Cytaty Olafa