Mti's Watashi-no chiisai sekai desu's 2nd Anniversary!!

Hi!

Czy wiecie, że trzydziestego maja minęła druga rocznica moich blogowych przenosin z Pingera na Bloggera? Tak, dopiero teraz się zorientowałam... Czwartkowe święto mi przypomniało. Tak, ten 'pamiętny' post napisałam po procesji z okazji Bożego Ciała.
Jak minęły te dwa lata? Cóż... Myślę, że wtedy jeszcze nie powinnam mieć bloga, chyba byłam wtedy za mała, lecz przez całe życie człowiek się uczy, a ja przez te dwa lata sporo się nauczyłam. Wszystkiego najlepszego dla bloga~!

W czwartek zrobiłam zdjęcia z nową spódniczką Maddie, tak, niestety paczka jeszcze nie doszła... Beznadzieja jakaś. Cóż, zamówiłam ją w niedzielę, a przecież drugi koniec Polski... Heh, nie równa się długości granicy Rosji z innymi państwami, bo przecież nie jest to tak daleko... Najwidoczniej kurier się wlecze... Jednak mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu dojdzie. Nie ma co się załamywać.










M: Patrzcie, co narysowałam~! Sama w to nie wierzę... *.*


Postanowiłam podzielić zdjęcia na dwie części - w domu i poza nim. Aby Was jakoś nie zdezorientować, informuję, że teraz zaczyna się część druga.




















Jeszcze tylko dwa rysunki ocki z poprzedniego posta, która została jakże wdzięcznie nazwana Alexą.


To chyba wszystko na dzisiaj, pa! ^w^

Komentarze

  1. Stoooo lat! Stoo lat! :3
    Jaki śliczny rysunek <3

    Iris

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam to uczucie gdy czekasz na przesyłkę - czas tak strasznie się dłuży :'D
    Maddie ślicznie wygląda w spódniczce c: Fajne zdjęcia, najbardziej jednak podoba mi się to na którym jest czarno-biały kotek schowany za drzewkiem ♥ Kocham kotki ^-^
    Rysunek ołówkiem jest bardzo ładny, szczególnie oczka. Tylko wydaje mi się, że Twoja OC ma na nim coś "nie tak" z dłonią.
    Pozdrowionka c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Te zdjęcia w mini-bratkach- ach magiczne! Najbardziej z jej stylizacji podoba mi się biały i niebieski kwiat we włosach.To już 2 lata? ;o Wow :) .

    U mnie w końcu po 2 miesięcznej przerwie rozdział VIII, mam nadzieję, że przeczytasz i skomentujesz :)).
    www.tatarak-w-chinach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Hej~! Mam nadzieję, że podobają ci się moje posty. Jeśli chcesz zostaw komentarz. Komentarze są moderowane i wszystkie docierają na moją pocztę (emaila). Zanim zostaną opublikowane, przeglądam je. Śmiało! Ja nie gryzę! (^^♪ Za to komentarze bardzo mnie motywują.
PS. Pamiętaj, zawsze bądź szczery.

Hi~! I hope you like my posts. If you want, write comment. Comments are moderated and Blogger sends them to me. Before I public them, I read them. Please. be honest. I don't bite! (^^♪ Comments are veeeery motivated for me.
PS. Sorry, but I haven't got time to translate my posts into English.
PS2. Sorry for my English.

Popularne posty z tego bloga

31 dniowe wyzwanie fotograficzne!!!

"Kraina lodu" - recenzja i opis.

Cytaty Olafa