Mała-duża zmiana...

Dobry wieczór wszystkim~!


Dzisiaj rozwieję Wasze wątpliwości co do zmian Maddie. Być może niektórzy będą zdziwieni, bądź zawiedzeni, ale taka jest kolej rzeczy. Ja sama nie jestem jeszcze do tego przekonana... Jednak zanim do tego przejdziemy... Chcę Was potrzymać w napięciu (tak, jestem zła, wiem to). Albo i nie. Może jednak przejdę do rzeczy, bo nie mam czasu. Tą zmianą są...



Z lampą, aby było widać mniej-więcej prawdziwy kolor.
...oczka mojej panny!
No to ja już muszę zmykać, przepraszam na taki krótki post. ;-;

Oyasumi~!

EDIT: Oczka są od Nellodiny.
PS. Udzielam się również na blogu RPG 'Project Vocal'. Piszę tam jako Yuzuki Yukari.

Komentarze

  1. Ona jest taka ślicznaaaa! Dzwoneczek <3

    Iris

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekazuję podziękowania od Madison. ^^ Ahhh, kocham tą postać, tak jak ten model dala~

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. W imieniu Cynki dziękuję! ^^ Kolor numer 22 bodajże.

      Usuń
  3. Czemu ta laleczka taka chudziutka ;_; Karmiłabym.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Hej~! Mam nadzieję, że podobają ci się moje posty. Jeśli chcesz zostaw komentarz. Komentarze są moderowane i wszystkie docierają na moją pocztę (emaila). Zanim zostaną opublikowane, przeglądam je. Śmiało! Ja nie gryzę! (^^♪ Za to komentarze bardzo mnie motywują.
PS. Pamiętaj, zawsze bądź szczery.

Hi~! I hope you like my posts. If you want, write comment. Comments are moderated and Blogger sends them to me. Before I public them, I read them. Please. be honest. I don't bite! (^^♪ Comments are veeeery motivated for me.
PS. Sorry, but I haven't got time to translate my posts into English.
PS2. Sorry for my English.

Popularne posty z tego bloga

31 dniowe wyzwanie fotograficzne!!!

"Kraina lodu" - recenzja i opis.

Cytaty Olafa