Kawaii | Coś się szykuje...

Dobry wieczór!

Wracam do Was po tygodniu. Mam też nadzieję, że się pozbieram, aby wrócić na dA.
Cóż, ostatnio wszyscy z mojej klasy poprawiali oceny końcowe. Ja ze swoich jestem zadowolona, osiągnęłam swój cel i starałam się nie przepuścić szans, które mogły mi pomóc. Tak, mam cztery szóstki, średnią 5,4 i ogólnie mówiąc - jestem bardzo zadowolona.
Dzisiaj zrobiłam zdjęcia. Bardzo urocze zdjęcia, przynajmniej mój zamysł był taki, aby były urocze. Chociaż już sama nie wiem... Jednak mój pokój to ciemnica jakaś... Mam nadzieję, że Wam się spodobają.










Och, te jej oczka... Czasem wydaje mi się, że wyglądają jak cukierki 'lodowe'. ^^ Pycha.

Teraz przejdę do kolejnej rzeczy... Jak wynika z tytułu, to 'coś się szykuje'. Tak, w ślimaczym tempie, ale szykuje. Jedną z tych 'niespodzianek' znają stali bywalcy mojego dA. Jest to manga, której tytułu jeszcze nie podam. 
Druga 'niespodzianka' będzie bardziej związana z blogiem, a raczej z urozmaicaniem postów. Zrobię nawet o tym osobną zakładkę... Jednak na razie dostaniecie tylko szkic może związany, a może nie z drugą niespodzianką. Chcę Was potrzymać w niepewności.
Próbuję używać rast z dA... (patrz: cień pod włosami). Liz mistrzynią łamania męskich serc. ^^ Czytanie od prawej do lewej.
Dobranoc!

Komentarze

  1. Jak zwykle słodka, rzeczywiście ma urzekające oczy ^^
    Mam takie pytanie... intryguje mnie ta niebieska gumka na jej włosach. To jakiś zamysł artystyczny, czy tak po prostu? To nie hejt jak coś :3 Ciekawość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu Maddie!
      Heh, dzisiaj sprzątałam mój pokój i podczas tego znalazłam mnóstwo gumek do włosów. W środku sesji pomyślałam: 'Ej, a może by jej tak założyć?'. Uwielbiam gumeczki na jej włosach, wszelkie kiteczki... Więc raczej zamysł artystyczny. Oczywiście, każdy może się mnie o coś pytać. ^^

      Usuń
  2. Chciałabym takie oczy jak ta lalka *_*
    P.S. Będzie mi miło jak zajrzysz na mojego nowego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kto by nie chciał! ^^
      Ps. Zajrzałam, dodałam do obserwowanych i dodałam komentarz! Bardzo lubię blogi o takiej tematyce~

      Usuń
    2. Ta chęć posiadania trochę jest zagłuszona noszeniem soczewek powiększających, ale to nie to samo *^*
      Bardzo dziękuję! Mam nadzieję, że posty będą Ci się podobały :D

      Usuń
  3. zawsze chciałam umiec malowac tak ladnie.. szczegolnie na kompie... a chyba pod tym wzgledem jestem kompletnym beztalenciem. xDD
    swoja drogą, gdzie dostałaś takiego ladnego dollfie? faktycznie, oczka ma przesliczne,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Pozwól, że Cię poprawię, bo to jest Dal... Ale nieważne! Dostałam ją bodajże na Allegro i była sprowadzana z USA, o ile dobrze pamiętam, bo fundowali mi ją rodzice i była dla mnie zupełną niespodzianką.

      Usuń
  4. Śliczna laleczka.

    www.marzenialalek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Hej~! Mam nadzieję, że podobają ci się moje posty. Jeśli chcesz zostaw komentarz. Komentarze są moderowane i wszystkie docierają na moją pocztę (emaila). Zanim zostaną opublikowane, przeglądam je. Śmiało! Ja nie gryzę! (^^♪ Za to komentarze bardzo mnie motywują.
PS. Pamiętaj, zawsze bądź szczery.

Hi~! I hope you like my posts. If you want, write comment. Comments are moderated and Blogger sends them to me. Before I public them, I read them. Please. be honest. I don't bite! (^^♪ Comments are veeeery motivated for me.
PS. Sorry, but I haven't got time to translate my posts into English.
PS2. Sorry for my English.

Popularne posty z tego bloga

31 dniowe wyzwanie fotograficzne!!!

"Kraina lodu" - recenzja i opis.

Cytaty Olafa