Happy birthday to... Me. | Na działce

Halló!

Nie mogę w to uwierzyć! Post dzień po dniu! Oprócz tego, dzisiaj mam trzynaste urodziny. Tak, trzynaste. Jednak wczoraj miałam przyjęcie urodzinowe, o czym już wiecie.
Dzisiaj dalsza część zdjęć z ostatniego posta. Te były robione na działce i placu zabaw, więc chyba nie będą takie monotonne.



















Podobają Wam się zdjęcia? Mam nadzieję, że tak.
Dzisiaj też blog przeszedł małą zmianę kosmetyczną, którą pewnie zauważyliście. Tak, jest to nagłówek. Mam też nowy avatar. Wszystko jest wykonane z użyciem grafiki autorstwa rysowniczki i ilustratorki do Vocaloidowych piosenek - an. Podoba Wam się taka zmiana, może wolelibyście stary nagłówek? Czy może Wam to wcale nie robi różnicy? To ja się już żegnam.

Faravel!

Komentarze

  1. Piąte i przedostatnie zdjęcie awww.

    www.marzenialalek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia :) I spóźnione Sto lat :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zarówno zdjęcia jak i lalka są śliczne! Jej ubrania bardzo przypominają mi mój ukochany styl mori, któremu poświęciłam mój pierwszy w życiu blog: www.foresthandbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, dziękuję pięknie. ^^ Też uwielbiam też styl. Przeczytałam pierwszy post u Ciebie, piszesz bardzo ciekawie i rozwiałaś wszystkie moje wątpliwości. Dodałam do obserwowanych, ponieważ oczekuję więcej tkich postów.

      Usuń
  4. Co do Twojego komentarza na moim blogu: Na cosplay nigdy nie jest za wcześnie, ani za późno. U Nas najmłodsza osoba ma 13 lat.
    Oczywiście ważna jest zgoda rodziców :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hę?! Ja mam też trzynaście... Ale za dużo zajęć dodatkowych. ;^; I bym była jedyna z mojego regionu - mieszkam niedaleko Bydgoszczy.

      Usuń
  5. Kolejne zdjęcia plenerkowe ♥ Rozpieszczasz ♥ Chyba parę razy przejechałam kursorem, a to w dół, a to w górę.
    Moim ulubionym ujęciem jest chyba to z butkami. Są naprawdę pięknie wykonane, wręcz w moim stylu. I ta czerwona wstążeczka, która jest sprytnie rozwiązana, dodaję tylko uroku. :> Naprawdę cudowna sesja! ♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Hej~! Mam nadzieję, że podobają ci się moje posty. Jeśli chcesz zostaw komentarz. Komentarze są moderowane i wszystkie docierają na moją pocztę (emaila). Zanim zostaną opublikowane, przeglądam je. Śmiało! Ja nie gryzę! (^^♪ Za to komentarze bardzo mnie motywują.
PS. Pamiętaj, zawsze bądź szczery.

Hi~! I hope you like my posts. If you want, write comment. Comments are moderated and Blogger sends them to me. Before I public them, I read them. Please. be honest. I don't bite! (^^♪ Comments are veeeery motivated for me.
PS. Sorry, but I haven't got time to translate my posts into English.
PS2. Sorry for my English.

Popularne posty z tego bloga

31 dniowe wyzwanie fotograficzne!!!

"Kraina lodu" - recenzja i opis.

Cytaty Olafa