Na dworze

Halló!

Jak widać, powitałam Was dzisiaj po raz kolejny po islandzku. Tak, będzie Mía. Parę dni temu zabrałam Míí (to jej taka ksywka) do ogródka i na działkę, chcąc zrobić jej sesję do mojej ulubionej piosenki. Niestety nie udało się. Zdjęcia nie oddają jej klimatu i coś myślę, że zrobię je jeszcze raz, w moim pokoju, kiedy zrobi się ciemno... Zapalę wtedy lampki choinkowe (u mnie one wiszą nad oknami przez cały czas) W ten sposób będę mogła najlepiej zinterpretować słowa piosenki i teledysk do niej wykonany.
Tak, tak, zdjęcia i post miałam dodać parę dni temu... Ale w sumie świat się nie zawali, bo później dodaję.









Dzisiaj nie mogę wstawić wszystkich zdjęć, więc przygotujcie się na ciąg dalszy!
Oprócz tego również dzisiaj miałam moje przyjęcie urodzinowe, jednak dopiero jutro, około godziny wpół do dziesiątej kończę trzynaście lat.
Ps. Czy wiedzieliście, że dzisiaj, oprócz rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego, przypada jedno ze szwajcarskich świąt? Rocznica utworzenia konfederacji.
Dobrze, to tyle na dzisiaj. Następny post postaram się dodać jutro. Już się z Wami żegnam.

Faravel!

Komentarze

  1. ten pullip przypomina mi sliczna kolezanke ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Może i troszeczkę spóźnione, za co, bardzo przepraszam...Stooo, stooo lat ♥ Dużo szczęścia,radości oraz pomyślności. Blog ma prześliczny nagłówek, jestem nim oczarowana. Jak i całą szatą graficzna bloga. Wielkie gratki!
    Sesja zdjęciowa naprawdę cieszy oczka. Bardzo piękne ujęcia, urzekają i sprawiają, że na mojej twarzy pojawia się wielki banan. Cieszę się, że zdjęć jest tak dużo. Gdyby było mniej czułabym lekki niedosyt. Masz naprawdę prześliczną lalunie, którą potrafisz pokazać z jak najlepszej strony. Kiedyś mi się marzył ten model. Jest naprawdę wyjątkowy. Ma naprawdę wdzięczną buzię. Modelka idealna. ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Hej~! Mam nadzieję, że podobają ci się moje posty. Jeśli chcesz zostaw komentarz. Komentarze są moderowane i wszystkie docierają na moją pocztę (emaila). Zanim zostaną opublikowane, przeglądam je. Śmiało! Ja nie gryzę! (^^♪ Za to komentarze bardzo mnie motywują.
PS. Pamiętaj, zawsze bądź szczery.

Hi~! I hope you like my posts. If you want, write comment. Comments are moderated and Blogger sends them to me. Before I public them, I read them. Please. be honest. I don't bite! (^^♪ Comments are veeeery motivated for me.
PS. Sorry, but I haven't got time to translate my posts into English.
PS2. Sorry for my English.

Popularne posty z tego bloga

31 dniowe wyzwanie fotograficzne!!!

"Kraina lodu" - recenzja i opis.

Cytaty Olafa