31 dniowe wyzwanie fotograficzne!!!

Cześć! Niedawno na Blogowego Facebooka dodałam post o 31 dniowym wyzwaniu fotograficznym. Widzę, że na niektórych blogach brakuje pomysłów na zdjęcia, a wyzwanie ma pobudzić kreatywność blogerek.
Zasady:
1. Zgłoś się do wyzwania na mti.pinger.pl, sweetmti.blogspot.com albo na Blogowym Facebooku.
2. Staraj się codziennie dodawać zdjęcia, interpretację tematu wyzwania. 1 maja = wyzwanie nr. 1. Wyzwania mogą być nadrabiane.
3. Kategorie zdjęć. Można dodawać zdjęcia:
-lalek lub fotostory
- zwykłe przedstawiające tylko temat wyzwania bez dodatków np. lalek
Oto lista wyzwań. Należy ją przekopiować na swojego bloga na pasek boczny lub dodać w poście, albo na Facebook'a. Do listy należy dołączyć link do tego posta. Mam nadzieję, że wszystko dokładnie wyjaśniłam. Pa, pa!

Komentarze

  1. Nigdy nie biorę udziału w wyzwaniach, bo nigdy za nimi nie nadążam :'D
    Masz piękna lalkę, swoją drogą! Dal Tinker Bell to uroczy model. Moja Yomi to też Jun Planningowy Dzwoneczek ^^

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Hej~! Mam nadzieję, że podobają ci się moje posty. Jeśli chcesz zostaw komentarz. Komentarze są moderowane i wszystkie docierają na moją pocztę (emaila). Zanim zostaną opublikowane, przeglądam je. Śmiało! Ja nie gryzę! (^^♪ Za to komentarze bardzo mnie motywują.
PS. Pamiętaj, zawsze bądź szczery.

Hi~! I hope you like my posts. If you want, write comment. Comments are moderated and Blogger sends them to me. Before I public them, I read them. Please. be honest. I don't bite! (^^♪ Comments are veeeery motivated for me.
PS. Sorry, but I haven't got time to translate my posts into English.
PS2. Sorry for my English.

Popularne posty z tego bloga

"Kraina lodu" - recenzja i opis.

Cytaty Olafa