Wielkanoc

Wielkanoc już dzisiaj. Więc zapraszam na Wielkanocną historyjkę.

J - Ja
C - Cynka
J: Cynka wstawaj! Pora się przygotować!
C: Przygotować do czego? Mti mówiła coś o WIELKA-NOCY. Co to??? Jakieś święto?
C: A już pamiętam! Wielkanoc dostanę prezenty!!! *podskakuje na poduszce*

C: Jak to... Przecież dzisiaj jest Wielka Sobota, a nie Wielkanoc... Mti mnie okłamała!
J: Nie okłamałam Cię. Mówiłam Ci, że JUTRO jest Wielkanoc.
C: Upppssss...
C: O tam dalej są jajka. *wchodzi na parapet*

C: Ojejku! Małe, kurze jajeczko, przypilnuje, żeby nikt Ciebie nie zjadł.
C: Naprawdę jestem odpowiedzialna. Dopilnuję tego! Nikt Cię nie zje!
J: Naprawdę...?
C: Oddawaj!
C: Ty je zjesz!
J: Nie, jest styropianowe!
C: Nie, biedne jajeczko! Yyy... Co ona powiedziała?! Styropianowe?
C: Może trzeba... no... posmakować. *smakuje* Ohyda!!!
C: Dziwne...
C: Oddaj to!
W końcu Cynka dostała to, co chciała. THE END
Teraz pora na wyjaśnienia. Historyjka miała być jak przygotowania do Wielkanocy. Zdjęcia robiłam wczoraj, ale nie zdążyłam ich dodać. A za "moją" rękę robiła moja siostra. Mam jeszcze inne zdjęcia.
Życzę wszystkim czytelnikom mojego bloga:
Smacznego jajka, 
Udanego zająca,
Mokrego dyngusa!
Wesołego Alleluja!
Życzą Mti, Siostra Mti i Cynka!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

31 dniowe wyzwanie fotograficzne!!!

"Kraina lodu" - recenzja i opis.

Cytaty Olafa