W końcu dobrałam się do normalnego aparatu...

Ohayo!
Dzisiaj są zdjęcia i to normalne zdjęcia! Od rana bawiłam się w fotografa... Dorwałam lustrzankę i nie oddam. Korzystając z tego, że u mnie w domu jest pełno światełek postanowiłam pobawić się w bokeh. Enjoy!
Deszczu, przestań padać ;_;

Z tyłu choineczka

Mój pierwszy w życiu bokeh







Takie niby serduszka



Śnieżynki










Dawno nie miałam takiej radochy robiąc zdjęcia, przypomniały mi one czym jest fotografia i bardzo się cieszę. ^^ Teraz pora na ogłoszenie. Mianowicie parę godzin temu założyłam bloga poświęconego UTAU, na którego Was zapraszam. Będę tam pisać nieczęsto, bo większość czasu poświęcam na ten blog, ale i tak będziecie na bieżąco.
To na razie wszystko.
Sayo!           

Komentarze

  1. Bardzo podoba mi się pierwsze zdjęcie. Tobie się przypomniało, ami się chyba już zapomniało czym jest fotografia, bo jakoś nie potrafię znaleźć z tego frajdy ;-;, ale przeczekam ten trudny okres i zobaczymy co będzie dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze zdjęcie jest przecudne, na drugim planie piękne krople deszczu. *o*
    Ładne bokeh, niektóre skojarzyły mi się z filmikiem reklamującym Cinema City... (moje skojarzenia... XD)
    Ja niestety nigdy nie miałam talentu do robienia zdjęć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. W sumie z tą fotografią, to dopiero się uczę. Tak filmik Cinema City, też takie skojarzenie. Nie uważam, że mam talent do fotografii, ale w sumie praktyka czyni mistrza!

      Usuń

Prześlij komentarz

Hej~! Mam nadzieję, że podobają ci się moje posty. Jeśli chcesz zostaw komentarz. Komentarze są moderowane i wszystkie docierają na moją pocztę (emaila). Zanim zostaną opublikowane, przeglądam je. Śmiało! Ja nie gryzę! (^^♪ Za to komentarze bardzo mnie motywują.
PS. Pamiętaj, zawsze bądź szczery.

Hi~! I hope you like my posts. If you want, write comment. Comments are moderated and Blogger sends them to me. Before I public them, I read them. Please. be honest. I don't bite! (^^♪ Comments are veeeery motivated for me.
PS. Sorry, but I haven't got time to translate my posts into English.
PS2. Sorry for my English.

Popularne posty z tego bloga

31 dniowe wyzwanie fotograficzne!!!

"Kraina lodu" - recenzja i opis.

Cytaty Olafa