Podsumowanie tygodnia, piszę i problemy z Bloggerem

Konbawa!
Na wstępie mówię: Wiem, nie dodałam zdjęcia, ale Blogger mnie już wykańcza... YouTube z resztą też. Czy wszyscy z tego Google powyjeżdżali na święta?! Teraz na już na serio ani YT ani Blogger nie działają mi na telefonie. Na komputerze jeszcze chodzą, ale marnie, po prostu wolno, a jeszcze przed południem i po obie te usługi działały normalnie. Czy u Was też tak jest? Dobra koniec z użalaniem się.
Ostatnio na jednym blogu w komentarzu napisałam, że też postaram się napisać opowiadanie, więc ten, kto patrzy na dA pewnie już czytał, ale z dedykacją dla Sakury~ daję linka. Mam nadzieję, że się spodoba.

Wracając do tego jak mi minął tydzień? Było dobrze. Chociaż patrząc na Wigilię szkolną, to mogło być jeszcze lepiej (tak, mój prezent nie był dla Mikiego fajny >.<). Śpiewałam na Wigilii i strasznie się stresowałam, ale nie było tak źle. Puszczono również moją prezentację 'Anioły' 

Komentarze

  1. ąąą, mi na telefonie też nie działają ;-; w zeszłym miesiącu było dobrze, mogłam sobie w spokoju na gmail wchodzić, pocztę czy bloggera i nagle za cholerę zrobili aktualizację wersji przenośnej.
    a mój telefon trochu stary.
    teraz wszystko przystosowują do tych wielkich jak tablety smartfonów no XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie mam Nokiowego smartfona. ;_; (brak japońskiej klawiatury mnie dobija) Nie czaje tych aktualek.

      Usuń
  2. Też nie ogarniam co się dzieje ale ostatnio jak klikam na telefonie w Youtube to nawet nie reaguje i po prostu nie działa. ;-; A jak nie działa to mój "kochany" telefon się zacina i wyłącza. Mam nadzieję że na święta posypie się troszku pięniążków i przed styczniem kupię nowy. ;_;
    Pozdrawiam. :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, dziękuję za dedykację. <3
    Właśnie wracam go blogowania po króciutkiej przerwie i nadrabiam posty, a tu taka niespodzianka!~
    (No i szukałam też linka do twojego opowiadania) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ proszę bardzo! ^^ Wiem, potrafię zakopywać (dosłownie) linki.

      Usuń

Prześlij komentarz

Hej~! Mam nadzieję, że podobają ci się moje posty. Jeśli chcesz zostaw komentarz. Komentarze są moderowane i wszystkie docierają na moją pocztę (emaila). Zanim zostaną opublikowane, przeglądam je. Śmiało! Ja nie gryzę! (^^♪ Za to komentarze bardzo mnie motywują.
PS. Pamiętaj, zawsze bądź szczery.

Hi~! I hope you like my posts. If you want, write comment. Comments are moderated and Blogger sends them to me. Before I public them, I read them. Please. be honest. I don't bite! (^^♪ Comments are veeeery motivated for me.
PS. Sorry, but I haven't got time to translate my posts into English.
PS2. Sorry for my English.

Popularne posty z tego bloga

31 dniowe wyzwanie fotograficzne!!!

"Kraina lodu" - recenzja i opis.

Cytaty Olafa