Tadaima!

Konbawa minna!
Dobry wieczór wszystkim!
Jestem, wróciłam. Długo mnie tu nie było... Ale nigdzie się stąd nie wybieram. Dlaczego mnie tak długo nie było? Hymm... Cóż powiedzmy, że straciłam chęć na pisanie, tym bardziej, że ostatni post, to nie był post. To była jakaś porażka.
Ene jest taka optymistyczna.
Pora przejść do rozwinięcia postu. Ostatnio dużo się działo. Obejrzałam Puella Magi Madoka Magica, Hetalia: Axis Powers (nie całe) oraz Mekakucity Actors. Mieliśmy również losowanie, komu kupić prezent na szkolną Wigilię. Kupuję Mikiemu, czyli nie jest źle. Zostałam również wybrana do śpiewania na Wigilii. Pewnie nie powróciłabym tutaj, gdyby nie lajki na FB, watche na dA, nowi obserwatorzy tutaj i komentarz. Bardzo Wam za to wszystko dziękuję! To motywuje mnie do działania! Ostatnio wpadłam na pomysł zrobienia nowych zdjęć Cynce i je zrobię. Aparat naładowany i ma dużo pamięci, więc jestem gotowa, aby wrócić. 

Lalkowa blogsfero, powracam!

Niedługo blog zyska również nowy wygląd i nagłówek. Od teraz nie będzie to już This is me... Mti! lecz Mti. Watashi-no chiisai sekai desu. czyli Mti. Mój mały świat. Ale trzeba będzie czekać (mówię Wam, tablet graficzny to dosyć skomplikowane urządzenie). Mam za to mnóstwo pozytywnej energii do działania i postaram się ją tutaj dobrze wykorzystać. Najpierw zrobię porządek w zakładkach.

Wracając do szkoły... Dzisiaj byłam na etapie rejonowym konkursu z angielskiego i może przejdę, a w ten piątek jadę na konkurs z przyrody. Tak więc trzymajcie za mnie kciuki! A! Zapomniałabym! Dzisiaj są Mikołajki, więc każdemu wszystkiego dobrego!

Biorę udział w Candy u Nellodiny! klik!
 To ja na razie znikam, ale wrócę, obiecuję!
Sayo!

Komentarze

  1. I jak poszedł konkurs? c:
    Wracaj do blogowania~

    rozowykwiatlotosu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze ^^ Przeszłam do finału. Teraz będę miała więcej czasu, więc postaram się blogować jak najczęściej.

      Usuń
    2. Gratulacje! :D
      Jeej :3

      Usuń

Prześlij komentarz

Hej~! Mam nadzieję, że podobają ci się moje posty. Jeśli chcesz zostaw komentarz. Komentarze są moderowane i wszystkie docierają na moją pocztę (emaila). Zanim zostaną opublikowane, przeglądam je. Śmiało! Ja nie gryzę! (^^♪ Za to komentarze bardzo mnie motywują.
PS. Pamiętaj, zawsze bądź szczery.

Hi~! I hope you like my posts. If you want, write comment. Comments are moderated and Blogger sends them to me. Before I public them, I read them. Please. be honest. I don't bite! (^^♪ Comments are veeeery motivated for me.
PS. Sorry, but I haven't got time to translate my posts into English.
PS2. Sorry for my English.

Popularne posty z tego bloga

31 dniowe wyzwanie fotograficzne!!!

"Kraina lodu" - recenzja i opis.

Cytaty Olafa