Zrobiłam szablon! Czyli Mti wygrała walkę z Bloggerem.

Konbawa!
Ostatnio walczyłam sobie z Bloggerem, a konkretniej z szablonem tego bloga. Najpierw chciałam wstawić takie jedno zdjęcie, które okazało się za duże. Szukając rozwiązania znalazłam w necie takie śnieżynki... Mnie osobiście obecny szablon okropnie razi w oczy, ale w przerwie świątecznej. Już jutro wyniki etapu rejonowego konkursu z przyrody, jestem ciekawa, czy przeszłam. Już w następnym poście będą nowe zdjęcia Cynki oraz link do pewniej rzeczy (Keiseki i Sakura~ wiedzą o co chodzi). Piszę ten post po to, aby na blogu nie świeciło pustką... Chcę się również od Was dowiedzieć, czy podoba Wam się nowy szablon.
Moja obecna tapeta i planowane tło bloga.
Może jeszcze dodam parę piosenek, które wpadły mi w ucho? Moja playlista (po założeniu nowego konta YT) ciągle ewoluuje i jeżeli wysłuchacie wszystkich utworów, dostrzeżecie ich różnorodność. Zapraszam do słuchania.
IA - Sunset Yesterday

MaRiA (nie wiem,czy dobrze napisałam) - daze

Lia - Days

Keiseki - Days
Ta sama piosenka, co wcześniej, tylko że to jest MÓJ cover przy użyciu UTAU!

Ach, dzisiejszy post jest taki chaotyczny. W następnym będą zdjęcia, obiecuję! A teraz pozwólcie, że pójdę spać.

Oyasumi!         

Komentarze

  1. Jaki śliczny obrazek! Trochę skojarzył mi się z Ao Haru Ride, jak młoda Futaba czekała pod zegarem na Kou.
    Śliczny cover kochana!~
    Miło się go słucha. ^-^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, przeglądanie YouTube'a chyba dobrze mi robi, bo tam go znalazłam. Co do coveru... To jestem początkującą w UTAU i muszę się jeszcze wiele nauczyć. ^^

      Usuń

Prześlij komentarz

Hej~! Mam nadzieję, że podobają ci się moje posty. Jeśli chcesz zostaw komentarz. Komentarze są moderowane i wszystkie docierają na moją pocztę (emaila). Zanim zostaną opublikowane, przeglądam je. Śmiało! Ja nie gryzę! (^^♪ Za to komentarze bardzo mnie motywują.
PS. Pamiętaj, zawsze bądź szczery.

Hi~! I hope you like my posts. If you want, write comment. Comments are moderated and Blogger sends them to me. Before I public them, I read them. Please. be honest. I don't bite! (^^♪ Comments are veeeery motivated for me.
PS. Sorry, but I haven't got time to translate my posts into English.
PS2. Sorry for my English.

Popularne posty z tego bloga

31 dniowe wyzwanie fotograficzne!!!

"Kraina lodu" - recenzja i opis.

Cytaty Olafa