Mikołajki - dzień pierwszy

Konbawa!
Łał, Mti napisała posta w odstępie dwudniowym. Przełom jakiś, czy co?!
Może nie przełom, ale zaczęłam ferie i to się liczy! Zdjęcia są? Są! Cynka jest? Nie ma! Tak to jest, kiedy zabierasz na pół naładowany aparat do miasta - fotografujesz wszystko. Nie patrzysz na nic innego. (serio, słońce nawet fotografowałam)

Może przejdźmy już do zdjęć, którym i tak będą towarzyszyły opisy?

Konkretniej, to do Mikołajek przyjechałam wczoraj, ale ja i reszta rodzinki byliśmy troszkę zbyt zmęczeni, aby gdzieś pójść, więc wyszło, jak wyszło.
Dzisiaj obudziłam się normalnie, przeciągam się, przecieram oczy, a tu natrafiam na jakąś klejącą substancję... To była ropa, ta ropa z oczu. Tak, mam zapalenie spojówek. Mamusia wkropiła mi jakieś krople, ale wcześniej zrobiłam zdjęcie wschodu słońca. Wyglądało to przecudnie! Z resztą, spójrzcie na zdjęcie niżej.


Później śniadanie i do miasta!

 W samym mieście nie mam zbytnio zdjęć, bo robiłam je jedynie nad jeziorem, gdzie toczyła się tak zwana 'walka na pożywienie', którą prowadziły kaczki i łabędzie. Po prostu rzucaliśmy chleb, a kaczki próbowały go chwycić w locie, oprócz tego łabędzie prawie na nic się nie załapały...

 
 

Sayonara!

Komentarze

  1. Piękna okolica warmia i mazury :). Ja we ferie miałam okazje być w Olsztynie i jestem zachwycona <3.
    Zapraszam Cię na mój blog z opowiadaniem, mam nadzieję, że przeczytasz i skomentujesz :)).
    www.tatarak-w-chinach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Hej~! Mam nadzieję, że podobają ci się moje posty. Jeśli chcesz zostaw komentarz. Komentarze są moderowane i wszystkie docierają na moją pocztę (emaila). Zanim zostaną opublikowane, przeglądam je. Śmiało! Ja nie gryzę! (^^♪ Za to komentarze bardzo mnie motywują.
PS. Pamiętaj, zawsze bądź szczery.

Hi~! I hope you like my posts. If you want, write comment. Comments are moderated and Blogger sends them to me. Before I public them, I read them. Please. be honest. I don't bite! (^^♪ Comments are veeeery motivated for me.
PS. Sorry, but I haven't got time to translate my posts into English.
PS2. Sorry for my English.

Popularne posty z tego bloga

31 dniowe wyzwanie fotograficzne!!!

"Kraina lodu" - recenzja i opis.

Cytaty Olafa