Ciąg dalszy zdjęć z Mikołajek! | Cynkowe zmiany

Konbawa!

Jak widać, piszę wieczorem, bo tak mi najwygodniej... Tak, zdecydowanie. Dzisiaj dalsza porcja zdjęć z Mikołajek. Jeżeli ktoś chce dojść do lalkowych zmian - serdecznie zapraszam na sam dół posta.

Tamtego dnia wraz z Yumi poszłyśmy na pokaz ptaków drapieżnych. Z resztą, sami się przekonajcie. ^^







Uwierzcie, że zdjęć mam od groma, lecz tylko te nadawały się do użytku publicznego... Światło było nie teges, a ja zdałam sobie sprawę z tego, że aparatem umiem tylko robić zdjęcia i wyłączać lampę, bo nie znam się na dokładniejszych ustawieniach...

Zanim jednak przejdę do tytułowych "Cynkowych zmian", chcę bardzo Wam podziękować!
Obecnie mam:
jedenastu obserwatorów
oraz około 12 700 wyświetleń!

Dziękuję Wam!
Thank you very much!
дякую!
Danke!
Merci!

Teraz przejdźmy w końcu do tych zmian.
Ci, którzy wczoraj zaglądali do 'Moja lalka', pewnie zauważyli pewne zmiany, jeżeli jednak nie, to Wam je wypisuję. 
Po pierwsze: zmiana imienia. Sądzę, że Cynka powinna mieć ludzkie imię, skoro ma ludzką historię. Obecnie nazywa się Madison A. Williams, a jej przezwiskami są Maddie i Cynka. Ma również narodowość koreańską, a pochodzenie jej rodziny jest kanadyjskie... Będzie nosić ubrania podobne do Nyo!Kanady z Hetalii.


Oficjalne zdjęcie Kanady.

No to ja idę spać, mam nadzieję, że post się podobał i bardzo się cieszę, że kogoś interesuje, to co piszę.

Oyasumi!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

31 dniowe wyzwanie fotograficzne!!!

"Kraina lodu" - recenzja i opis.

Cytaty Olafa