Happy B-day Cynka!

Konbawa!
Jestem, żyję, szkoła mnie nie wykończyła. ^^ Chciałam napisać post od dawna, tylko nie chciało mi się robić zdjęć.

Gomen nasai.

Ale jestem! Dzisiejsze zdjęcie zrobione pod jednym pretekstem. Mianowicie: Pierwszych urodzin Cynki. Bardzo się z tego cieszę, a zdjęcia robiłam dosłownie parę minut temu, więc są takie, jakie są... Nie mogę uwierzyć, że rok tak szybko zleciał. Myślę jednak, że mimo to moje zdjęcia prawie się nie poprawiły. Cóż, nie było czasu, aby doskonalić umiejętności fotografa. Co do stroju... To SAMA go szyłam! Jest moje pierwsza bluzka, spódniczki już wcześniej szyłam. So...

Happy Birthday Cynka!

Pewnie również zastanawiacie się, jak spędziłam święta... Było tak, jak zwykle czyli normalnie. Dostałam XBOXa (na spółę z siostrą) i bardzo się cieszę. Oprócz tego zbieram na nowy komputer (który kupię pewnie dopiero w gimnazjum, why?), bo ten zalany już ledwo chodzi. Ostatnio nie reagowała klawiatura, raz nie chciał się włączyć. 

Niedawno wymyśliłam własne OCki (OC - Original Character) - Mei Li i Weia Li oraz dodawałam dużo na dA. (zapraszam!) Postanowiłam dodać również link do moich opowiadań, których już trochę jest: KLIK! 

Wczoraj byłam również na konkursie i siedziałam na krześle z siedem godzin. ;-; Z czego dwie chyba czekałam, aż wystąpię... Dzisiaj też byłam w Bydgoszczy i myślałam, że tam padnę. Nie lubię zakupów.

Pomijając wszystko, to niedługo Walentynki... Cieszycie się? Bo ja nie. Wy będziecie sobie siedzieć w domu, a ja będę przeżywała męczarnie. Tak, FINAŁ KONKURSU. Niby się dostałam, ale wkurza mnie to ciągłe uczenie się. Wszystko na szybko, na raz i mi się myli. ;-;
Oprócz tego, niedawno przeprowadziłam z Mikim naprawdę inteligentną rozmowę.

Mti: Nie lubię Walentynek.
Miki: Bo nikt Cię nie kocha! *śmiech*
Mti: Jesteś podły.

To takie właśnie rozmowy Mti przeprowadza podczas przerw. Niesłychanie inteligentne, nieprawdaż?

Co byście powiedzieli na taką mieszankę paru obrazków z dA?
Kon Bara by AwesomeTeme
Art by me
Tą pracę dałam na konkurs.
Keiseki by Keiseki-chan
Art by me
Jest to art do 'daze'. Uwielbiam tą piosenkę.
Wei Li by me
Art by me
Weiego już wcześniej wspomniałam.
Jeszcze tylko piosenki, których ciągle słucham.

To wszystko na dziś. To ja znikam.

Sayonara!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

31 dniowe wyzwanie fotograficzne!!!

"Kraina lodu" - recenzja i opis.

Cytaty Olafa