Wróciłam?!

Buona sera!!

Na samym początku pragnę Was przeprosić za moją nieobecność, chociaż na dA i FB bywałam często... Te dwie opcje są dla mnie po prostu wygodniejsze, kiedy zamierzam dodać na przykład tylko rysunek lub krótko Was poinformować. Po prostu jakoś nie widzę sensu w tym, że po prostu napiszę posta około dziesięcio-wyrazowego, aby poinformować Was o na przykład tym, co teraz robię. Sama lubię czytać długie posty, z których się jednak czegoś dowiem. Dobra, teraz przejdę może do prawdziwego tematu.

Po pierwsze, to ważne, standardowe pytanie:
Jak spędziliście święta?
Ja sama uważam, że moje tegoroczne święta były całkiem udane, lecz również nie jakieś superowe, jednak mi i Mai udało się trochę dogadać z kuzynem, co uważam za sukces. Co do prezentów, jestem bardzo zadowolona. Nie chwaląc się zbytnio dostałam troszkę pieniędzy na nowy komputer (chyba dwa lata temu go zalałam i teraz karta graficzna powoli siada...), słodycze i swoją pierwszą mangę. Z tego ostatniego bardzo się cieszę, bo zwykle czytam w internecie, bo produkcje, które mnie interesują  (Kagerou Days, Shuuen no Shiori) nie są wydawane w naszym kraju... Jednak jedną z moich ulubionych wydali!! Jest to 5 cm na sekundę

Przepraszam bardzo za obrócone zdjęcie... ;-;
Jeszcze poza wszystkim chcę bardzo przeprosić Sakurę~, że tak długo czekała na rysunek... Mam nadzieję, że Ci się spodoba, bo nie mam pojęcia, czy wyszedł...

Przepraszam za jakość zdjęcia... Blogger pewnie jeszcze bardziej pogorszył.
Oprócz tego chciałabym zaprosić Was na świeżutkie, dzisiejsze zdjęcia. Mam nadzieję, że się spodobają, a Maddie nie miała jakiś wymyślnych póz, ponieważ bardzo trudno mi się ją ustawiało. Możecie sobie puścić piosenkę, która wprawdzie nie nawiązuje do zdjęć, lecz od jakiegoś czasu mój rytm koncentruje się na niej:

Jest taka śliczna *o* i smutna...

możecie też sobie puścić to:
To tym bardziej nie nawiązuje do zdjęć~














Dopiero teraz zauważyłam ten fajowy cień... *o*



Ciao!!
Ps. Dziękuję bardzo za życzenia Wielkanocne. ^^

Komentarze

  1. Fajnie, że wróciłaś :). Mi święta minęły spokojnie i rodzinnie. Piękny rysunek dla Sakury!

    U mnie już VII rozdział, będzie mi jak zwykle miło, gdy przeczytasz i skomentujesz :)).
    www.tatarak-w-chinach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się Twoje zdjęcia ;D i rysunek bardzo ładny, szczególnie oczka! 5cm na sekundę oglądałam film i był świetny, więc manga pewnie też :3
    Ja Patrycję znalazłam przypadkiem w internecie, nie liczyłabym nawet na to, że w moim marnym mieście będzie jakiś lalkarz :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję~!
      Manga jest baaaardzo podobna do filmu. ^^
      No to fajnie, bo u mnie nikogo nie ma... Miasteczko jest bardzo małe. >.<

      Usuń

Prześlij komentarz

Hej~! Mam nadzieję, że podobają ci się moje posty. Jeśli chcesz zostaw komentarz. Komentarze są moderowane i wszystkie docierają na moją pocztę (emaila). Zanim zostaną opublikowane, przeglądam je. Śmiało! Ja nie gryzę! (^^♪ Za to komentarze bardzo mnie motywują.
PS. Pamiętaj, zawsze bądź szczery.

Hi~! I hope you like my posts. If you want, write comment. Comments are moderated and Blogger sends them to me. Before I public them, I read them. Please. be honest. I don't bite! (^^♪ Comments are veeeery motivated for me.
PS. Sorry, but I haven't got time to translate my posts into English.
PS2. Sorry for my English.

Popularne posty z tego bloga

31 dniowe wyzwanie fotograficzne!!!

"Kraina lodu" - recenzja i opis.

Cytaty Olafa