With TV background

Ciao!
    
Wow, nauczyłam się wstawiać playlisty~!
Dzisiaj będą zdjęcia.
W poprzednią sobotę uszyłam sukienkę dla Maddie podobną do jednej z przedświątecznych postów. Jestem z niej dosyć zadowolona. Dosyć, bo oczywiście zawsze mogło być lepiej. Jednak nie ma co narzekać. Za tło posłużył mi telewizor z YouTubem, a raczej teledyskami, które puszczałam podczas robienia zdjęć. Mam nadzieję, że nie jest to jakiś kolejny oklepany pomysł, bo na innych blogach go nigdy nie widziałam... Heh, chyba nie pozostaje mi nic innego, jak zaproszenie Was na weekendowe zdjęcia. Co do muzyki... Ta playlista, którą widać całkiem na początku, jest zbiorem jak na razie trzech piosenek mojego ulubionego producenta - 40meter'a (na pisałam bez '-P', ponieważ jest to skrót od 'Producent', a Meter jest producentem, o czym wiadomo, bo jego popularność stale wzrasta - mam nadzieję, że mnie rozumiecie). Możecie je sobie puścić, chociaż nie jest to wymogiem, ponieważ zdjęcia w ogóle do nich nie nawiązują. Dobra, bez dłuższego przeciągania - zapraszam Was serdecznie na dosyć małą porcję zdjęć!
Do 'daze' 
Do 'Coward Mont Blanc'
'Here & There'
Siedząc na konsoli zawsze można zaprzyjaźnić się z Wandelopą~!
'Izayoi Seeing'
W towarzystwie innych dziewcząt z Disney'a. 
Z tyłu przepiękne drzewko śliwkowe. Do tego za oknem mojego pokoju! Czasem przynosi mi takie inspiracje, jak na przykład kolejna postać do Gakuen Souru Projekuto - Madison Li - przyrodnia siostra Mei i Weia Li.
 Jak Wam się podobało? Jeżeli możecie, powiadomcie mnie o tym przez komentarz, bo bardzo miło mi się je czyta.^^

No to na dziś tyle.
Pa!


Komentarze

  1. Fajny pomysł z tym teledyskowym tłem, rzeczywiście nigdy nie spotkałam się z takim pomysłem :3

    http://cute-world-by-iris.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję~! Chciałam spróbować czegoś innego. ^^

      Usuń
  2. Świetny pomysł i wykonanie ;D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Hej~! Mam nadzieję, że podobają ci się moje posty. Jeśli chcesz zostaw komentarz. Komentarze są moderowane i wszystkie docierają na moją pocztę (emaila). Zanim zostaną opublikowane, przeglądam je. Śmiało! Ja nie gryzę! (^^♪ Za to komentarze bardzo mnie motywują.
PS. Pamiętaj, zawsze bądź szczery.

Hi~! I hope you like my posts. If you want, write comment. Comments are moderated and Blogger sends them to me. Before I public them, I read them. Please. be honest. I don't bite! (^^♪ Comments are veeeery motivated for me.
PS. Sorry, but I haven't got time to translate my posts into English.
PS2. Sorry for my English.

Popularne posty z tego bloga

31 dniowe wyzwanie fotograficzne!!!

"Kraina lodu" - recenzja i opis.

Cytaty Olafa