Miniaturki | Co o Eurowizji? | Chibisia

Dobry wieczór, moi drodzy!

Na samym wstępie tego posta, chciałabym Wam podziękować za przemiłe komentarze pod ostatnim postem. Naprawdę jest to bardzo motywujące. Jeszcze dziękuję za kolejną, czternastą już obserwację, to bardzo miłe. ^^

Dzisiaj fotostory, które było robione godzinkę, może trochę więcej temu...

M: Hej~! Jak się miewacie? Czy ta, co to wszystko pisze i wymyśla Was już zanudziła? Mam nadzieję, że nie.

M: Heh, nawet torebeczkę jakąś mi dała... O.o

M: Co tam jest?
M: O! Pianka! Jest tam jeszcze trochę słodyczy... Mmmm...

*A~! Nienawidzę zdjęć z lampą, ale brak umiejętności ustawiania filtrów w aparacie mnie załamuje... Nie miałam wyboru...*
M: Ta-da! Możecie się poczęstować. ^^
Podobało się Wam? Wiem, nie potrafię wymyślać historyjek, lecz tak już wyszło... Chciałam się pochwalić piankami, które prawie sama zrobiłam.

Może niech przejdę do następnego tematu tego posta?
Otóż niedawno, bo z soboty na niedzielę odbyła się Eurowizja. Czy jestem zadowolona z wyników, zwycięzcy? Cóż, sam konkurs przebiegł chyba bez żadnych wpadek, a piosenka zwycięzcy mi nie wadzi. Nawet ją lubię. Tylko wynik Polski mnie załamuje... I Węgier, Austrii też. Jednak mogę powiedzieć, że tegoroczny festiwal był bardzo dobrze przeprowadzony i w porównaniu z poprzednim, był na znacznie lepszym poziomie, pod względem piosenek. Moich ulubionych utworów z tegorocznej Eurowizji możecie posłuchać na odtwarzaczu, u góry.

Jako ostatni wątek dzisiejszego posta, chcę Wam pokazać chibisię, którą rysowałam w szkole i w domu. Mam nadzieję, że się Wam spodoba. ^^
Tak, to moja Hiyo w kimonie.

To już chyba wszystko, dobranoc!

Komentarze

  1. Jaki uroczy rysunek <3 I smakowite pianki :3
    Nie oglądałam Eurowizji, bardzo mnie nudzą takie "imprezy", nie mój typ muzyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję~!
      Heh, ja oglądałam ze względu na jedną piosenkę.

      Usuń

Prześlij komentarz

Hej~! Mam nadzieję, że podobają ci się moje posty. Jeśli chcesz zostaw komentarz. Komentarze są moderowane i wszystkie docierają na moją pocztę (emaila). Zanim zostaną opublikowane, przeglądam je. Śmiało! Ja nie gryzę! (^^♪ Za to komentarze bardzo mnie motywują.
PS. Pamiętaj, zawsze bądź szczery.

Hi~! I hope you like my posts. If you want, write comment. Comments are moderated and Blogger sends them to me. Before I public them, I read them. Please. be honest. I don't bite! (^^♪ Comments are veeeery motivated for me.
PS. Sorry, but I haven't got time to translate my posts into English.
PS2. Sorry for my English.

Popularne posty z tego bloga

31 dniowe wyzwanie fotograficzne!!!

"Kraina lodu" - recenzja i opis.

Cytaty Olafa