Zdjęcia z majówki | Wygląd bloga

Hey!

Jak się macie? Ja dobrze. Do dzisiejszego postu zbierałam się... Oj, długo, lecz dzisiaj w końcu go dodam. Raczej zamierzam i zobaczymy, co z tego wyniknie.

Majówkę spędziłam na Jezioraku - najdłuższym jeziorem w Polsce. Jednakże zdjęć nie ma raczej dużo, ponieważ albo nie było pogody, albo nie mi się nie chciało... Przepraszam, serio. ._. Leniwiec jeden ze mnie... Jednak coś jest! Tak, jest i te właśnie zdjęcia chcę Wam pokazać. Od razu uprzedzam, że na wyjazd nie brałam mojej Dalki, ponieważ czasem mogłaby mi wpaść do wody, czego bym oczywiście nie chciała.
Jednak może niech przejdę do zdjęć, nie? Bo jakieś masło maślane piszę...




To były pierwsze zdjęcia, jakie wykonałam na Warmii lustrzanką. W sumie to z drugiego i trzeciego jestem najbardziej zadowolona.










Co do zdjęć, to chyba na tyle.
Przechodząc do innego tematu, to jestem ciekawa, czy zauważyliście, że blog ma nowy wygląd, z nagłówkiem włącznie, Bardzo lubię kolor miętowy, co chyba widać. Jeżeli jesteście ciekawi, to na nagłówku jest Jago w okularach, innej fryzurze i trochę zmienionej kolorystyce, bo ubrania są kolorowe, a włosy i skóra - czarno-białe. Mam nadzieję, że podoba Wam się ten cały nowy wygląd. Jeśli tak, dajcie znać.
To wszystko na dziś.
Bye~!

Komentarze

  1. Jak pięknie *.* Zazdroszczę, ja spędziłam majówkę we Wrocławiu <3

    http://cute-world-by-iris.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Hej~! Mam nadzieję, że podobają ci się moje posty. Jeśli chcesz zostaw komentarz. Komentarze są moderowane i wszystkie docierają na moją pocztę (emaila). Zanim zostaną opublikowane, przeglądam je. Śmiało! Ja nie gryzę! (^^♪ Za to komentarze bardzo mnie motywują.
PS. Pamiętaj, zawsze bądź szczery.

Hi~! I hope you like my posts. If you want, write comment. Comments are moderated and Blogger sends them to me. Before I public them, I read them. Please. be honest. I don't bite! (^^♪ Comments are veeeery motivated for me.
PS. Sorry, but I haven't got time to translate my posts into English.
PS2. Sorry for my English.

Popularne posty z tego bloga

31 dniowe wyzwanie fotograficzne!!!

"Kraina lodu" - recenzja i opis.

Cytaty Olafa