G-glasses...? What?

Ohayo minna!

Dzisiaj znowu tu jestem! Tak, nauczyciele zaczęli odpuszczać i zastanawiam się, czy zrobią jeszcze w tym roku szkolnym sprawdziany. Myślę jednak, że tak, bo z wielu przedmiotów nie mamy jeszcze skończonego materiału... Tak jak co roku. Szczególnie z przyrody. W sumie z historii też. Dopiero zaczynamy omawiać PRL. ;-;
Oprócz tego ostatnio w naszej szkole, a raczej cyrku był cyrk. Dosłownie, na sali. Był wąż i pudel i pani, taka jakaś akrobatka. Był też klaun, bo jak niby cyrk miał funkcjonować bez klauna. To wszystko zostało zorganizowane z okazji Dnia Dziecka, lecz my - uczniowie musieliśmy płacić... I co to za prezent, nie?
Dobra, dzisiaj mam dla Was zdjęcia Cynki okularkach, które wyszły mi dopiero po... pięciu próbach? Coś koło tego. Zapraszam!

























 Teraz patrzcie na te napisy, z których jestem tak dumna!

Zbliżenie na buźkę.

Może jeszcze dodam dwa rysunki?

Projekt mojej nowej postaci.

Jeszcze jedno: Czy wiecie, że Maddie niedługo przejdzie jedną zmianę? Zgadujcie jaką!
PA~!

Komentarze

  1. Nie ma to jak płacić za prezent xd
    Jakoś nie podoba mi się w okularach, maskują jej piękne oczęta <3
    Śliczne rysukni :3

    Powodzenia w szkole!
    Iris

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak. -,-
      Mi się też jakoś średnio podoba, lecz chciałam sprawdzić, jak to może wyglądać. ^^
      Dziękuję!
      Heh, dzięki, przyda się. ^^

      Usuń
  2. Pewnie wig :3 Post świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, jeszcze zobaczysz, czy zgadłaś, jak paczka dojdzie. ^^ Dzięki~!

      Usuń
  3. Ale z niej pilna uczennica ;D Ja mam jutro ostatni sprawdzian w tym roku szkolnym, jessss ;>
    Nowy wig lub paczadełka? >pewnie wig!< Ten rysunek na czarnym tle bardzo udany :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeurocze zdjęcia no i modelka oczywiście ^w^
    ja tam zawsze wolę zapłacić ale jak odpuszczą na np. taką matmę no nie posiadam się ze szczęścia, bo na sali gimnastycznej zawsze można kimnąć xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, wygląda w tych okularkach przeuroczo :D

    Wielka zmiana? Też coś czuję, że wig :3

    OdpowiedzUsuń
  6. W okularkach wygląda bardzo oryginalnie :) Nie często laleczki posiadają je w zestawie :)
    Zdjęcia są przeurocze :)
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Hej~! Mam nadzieję, że podobają ci się moje posty. Jeśli chcesz zostaw komentarz. Komentarze są moderowane i wszystkie docierają na moją pocztę (emaila). Zanim zostaną opublikowane, przeglądam je. Śmiało! Ja nie gryzę! (^^♪ Za to komentarze bardzo mnie motywują.
PS. Pamiętaj, zawsze bądź szczery.

Hi~! I hope you like my posts. If you want, write comment. Comments are moderated and Blogger sends them to me. Before I public them, I read them. Please. be honest. I don't bite! (^^♪ Comments are veeeery motivated for me.
PS. Sorry, but I haven't got time to translate my posts into English.
PS2. Sorry for my English.

Popularne posty z tego bloga

31 dniowe wyzwanie fotograficzne!!!

"Kraina lodu" - recenzja i opis.

Cytaty Olafa