My little aquarelle...

Konbanwa minna!

Dzisiaj mam dla Was sesję, przygotowaną w sobotę (tą poprzednią) w ogrodzie u babci, na wsi. Byłam tam w poprzedni weekend, lecz lenistwo, brak czasu oraz nadmiar nauki zjednoczyły się przeciwko mnie i post nie został ani napisany, ani dodany. Jednak w końcu udało mi się. Co tu jeszcze dodawać, do reszty szczegółów przejdę po zdjęciach.
Dzisiaj znalazłam tą piosenkę i bardzo mi się spodobała, nie musicie jej słuchać.


 
P-prześwietlone...?
  





To troszkę niewyraźne...
 Dobrze... No to dlaczego 'little aquarelle'? Wiadomo, że Maddie jest mała, ale nie ma nic wspólnego z akwarelą. Jednak sukienka ma.
Bardzo lubię pastelowe kolory i kolorowe sukienki, ubrania... Nie miałam kolorowych materiałów. Pomalowałam je akwarelą, to wszytko. ^^
Jeszcze parę zdjęć pięknej jabłoni:



No to pa! Idę oglądać Eurowizję~! ^^


Komentarze

  1. Jestem pełna podziwu dla jej oryginalnej fryzury <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, lubię jej robić te dwa kiteczki~ Sam kok wygląda taaak nuuudno...

      Usuń
  2. Świetna piosenka ;3
    Jestem faworytką ósmego zdjęcia, strasznie mi się podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się bardzo podoba. ^^
      Naprawdę? To bardzo fajnie.

      Usuń
  3. Piękna lala. Śliczne zdjęcia. Będę wpadać częściej!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Hej~! Mam nadzieję, że podobają ci się moje posty. Jeśli chcesz zostaw komentarz. Komentarze są moderowane i wszystkie docierają na moją pocztę (emaila). Zanim zostaną opublikowane, przeglądam je. Śmiało! Ja nie gryzę! (^^♪ Za to komentarze bardzo mnie motywują.
PS. Pamiętaj, zawsze bądź szczery.

Hi~! I hope you like my posts. If you want, write comment. Comments are moderated and Blogger sends them to me. Before I public them, I read them. Please. be honest. I don't bite! (^^♪ Comments are veeeery motivated for me.
PS. Sorry, but I haven't got time to translate my posts into English.
PS2. Sorry for my English.

Popularne posty z tego bloga

31 dniowe wyzwanie fotograficzne!!!

"Kraina lodu" - recenzja i opis.

Cytaty Olafa