Aktualności i głosujemy!

Hello everyone!
Ostatni post napisałam 1 czerwca... Hmmm... Nie było mnie dwa tygodnie, a czuje jakbym nie pisała przynajmniej dwa miesiące?! Nie, nie! Tak być nie może! Nie chce mi się ciągle pisać postów o mojej nieobecności na blogu. Dzisiejszy post będzie o różnych ciekawych rzeczach. Więc: Let's go!

Wróciłam z Warszawy i nie kupiłam sobie żadnej pamiątki, ale za to mam zdjęcia, nie, nie ogrom zdjęć! Niedługo post o stolicy. Niestety muszę kadrować zdjęcia, nie ma rady.
Park Łazienki Królewskie

Jedno ze zdjęć, które nie wymagają obróbki. Szatnia, przebieralnia piłkarzy na Narodowym. 

Zaczęłam słuchać Vocaloidów. A w szczególności ich coverów znanych piosenek (np. Hatsune Miku "Roar" po japońsku). Oraz próbowałam narysować Rin Kagamine i... udało mi się! Co tam, że za dziewiątym podejściem, ale się udało!

Zaczęłam czytać mangę pt. "Hatsune Mix" (wiem, wiem znowu Vocaloidy >.<), która bardzo mi się spodobała. Niestety przeczytałam wszystkie rozdziały dostępne po polsku i teraz kaleczę się z Anglikiem.

Próbowałam zrobić nowe fotostory, ale będziecie musieli trochę poczekać. Niestety pogoda, albo brak odpowiedniego miejsca uniemożliwiały zrobienie dobrych zdjęć.

Byłam na "nocy trapera" czyli nocowaniu w szkole i moja klasa grała w balona do 1 rano (!) uniemożliwiając mi zaśnięcie, a do tego oglądaliśmy filmy "Jak wytresować smoka" (do połowy), "Madagaskar 3" (parę sekund!) oraz "Zmierzch" (niestety cały).

Oraz chciałam rzucić naukę gry na gitarze, ale zauważyłam, że ja nigdy się nie poddaje i dalej uczę się gry. 

Więc jak widać dużo się działo. Niedługo planuje zrobić sesję Cynki do piosenki Let it go! Frozen. A skąd ten pomysł? W niedzielę przeglądałam na YouTube covery Vocaloidów. Oprócz takich utworów jak Roar (Hatsune Miku), Radioactive (Megurine Luka) i Skyfall (GUMI) znalazłam piosenki z Krainy lodu. Bez jakiegokolwiek zaciekawienia włączyłam to:
Moje pierwsze wrażenie to: "WOW! To naprawdę Luka?! Świetne!". No normalnie szok! Głos Luki znałam od dawna z piosenki Ievan polkka i nie spodziewałam się czegoś takiego. Dalej słuchałam inne wersje np. GUMI, Hatsune Miku, Len Kagamine (na którym po części się zawiodłam), Rin Kagamine itp. i w ten sposób przesłuchałam około 20 wersji jednej piosenki. Ale o co chodzi? O to chodzi, że przedstawiam Wam moich faworytów, a Wy macie wybrać wersję, która najbardziej Wam się spodobała, którą chcielibyście słuchać przy oglądaniu sesji. Głosujemy w ankiecie lub w komentarzu.
Głosujemy na:
Megurine Lukę (filmik trochę wyżej)
GUMI 
Cover GUMI był drugim coverem "Let it go" jaki usłyszałam. Spodobał mi się bardziej niż Luki, lecz kiedy dotarłam do refrenu i zamiast "Let it go" usłyszałam "Loligo" postawiłam obie wersje na równi. A szkoda może gdyby nie to, to GUMI znalazłaby się pierwsza na mojej liście.
Hatsune Miku
Wersja Miku również mi się spodobała. Nie mam do niej żadnych zastrzeżeń. ;)
Kagamine Rin & Len
Tą wersję ubóstwiam! Chyba to przez to, że uwielbiam Rin. Jest to również pierwsza piosenka, w której podaba mi się głos Lena. (Ups... Przy dodawaniu tej piosenki nacisnęłam na nią za dużo razy i zaczęła lecieć i to bardzo głośno! >.<)
Kagamine Len (Power)
Dlaczego Len jest dwa razy?! I dlaczego nie dodałam filmiku z Lenem na Vocaloid 3? Na V3 Len po prostu fałszował i to katastrofalnie! Nie mogłam tego znieść! W końcu znalazłam Lena na appendzie (rozszeżeniu głosu) Power, który bardzo mi się spodobał. (^_^)
Kagamine Rin
Tak, Rin po raz kolejny! Jak już wcześniej wspominałam bardzo lubię piosenki z nią. Lubię to!
IA - ARIA ON THE PLANETS
IA to Vocaloid generacji trzeciej. Ma czysty, ładny głos i bardzo lubię go słuchać. :D
(IA - V3, która ma śliczny, czysty głos i jest ulubionym V3 Mti)

Tutaj na pewno znalazłyby się również inne covery (KAITO, MEIKO itp.) lecz ja wybrałam te najbardziej ulubione.

Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam. Przygotujcie się na zdjęcia z Warszawy! Pa, pa
PS. Post miał być opublikowany w poniedziałek, ale potrzebował drobnego "szlifu". Chciałam go dodać wczoraj, ale Blogger ześwirował.
PS. W ankiecie głosujemy do 27 czerwca do godziny 23:59. (Informacja dla tych, którzy nie zauważyli tej informacji na ankiecie)

Komentarze

  1. Super post! I czy mogłabyś pokazać ten rysunek rin? jestem mega go ciekawa ^o^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy warto go pokazać. Bo twarz Rin chyba wyszła mi za chuda.

      Usuń

Prześlij komentarz

Hej~! Mam nadzieję, że podobają ci się moje posty. Jeśli chcesz zostaw komentarz. Komentarze są moderowane i wszystkie docierają na moją pocztę (emaila). Zanim zostaną opublikowane, przeglądam je. Śmiało! Ja nie gryzę! (^^♪ Za to komentarze bardzo mnie motywują.
PS. Pamiętaj, zawsze bądź szczery.

Hi~! I hope you like my posts. If you want, write comment. Comments are moderated and Blogger sends them to me. Before I public them, I read them. Please. be honest. I don't bite! (^^♪ Comments are veeeery motivated for me.
PS. Sorry, but I haven't got time to translate my posts into English.
PS2. Sorry for my English.

Popularne posty z tego bloga

31 dniowe wyzwanie fotograficzne!!!

"Kraina lodu" - recenzja i opis.

Cytaty Olafa