W końcu WAKACJE!

Hello!
W końcu WAKACJE! Cieszycie się? Pora na zdanie raportu z piątku.
Więc, obudziłam się jak zwykle do szkoły. Zjadłam śniadanie i poszłam się myć. Po tym ubrałam się i razem z Tatusiem czekałam, aż moja siostra się ubierze. Potem pojechałam do szkoły, dałam mojej wychowawczyni storczyka i merci na pożegnanie ;(. Niestety moja klasa będzie mieć nowego wychowawcę, nasza pani będzie uczyć w innej szkole. Potem o ósmej zaczęło się pożegnanie szóstej, która zaśpiewała jakąś dołującą piosenkę, mówili również jakieś wierszyki, porozdawano im dyplomy, a potem przyszła nasza kolej. Mieliśmy im śpiewać Dni, których jeszcze nie znamy Grechuty, ale wersję Bednarka, a potem dać im notesy i długopisy z ich imionami i nazwiskami. Mi przypadło na koleżankę, której nienawidzę (przechwala się, jest we wszystkim najlepsza itp.). Potem rozdanie świadectw pierwszej klasie (i mojej siostrze), drugiej, trzeciej (i mojemu kuzynowi), czwartej i nam czyli piątej. U nas tylko trzy dziewczyny odbierały świadectwa z paskiem czyli na sali (ja, Eklerka220 i moja jedna koleżanka), a reszta klasy (jest na dwunastu w klasie) w naszej sali. Potem była msza i wszystko zakończyło się o 10:30. Potem o godzinie dwunastej niektórzy z naszej klasy spotkali się na rynku i razem z naszą panią poszliśmy na pożegnalną pizzę, później na lody, na plażę i na plac zabaw. Następnie o 15:00 pojechałam z rodzicami do restauracji i przez pizzę nawet sałatki do końca nie zjadłam. Potem wróciłam do domu i tak zakończył się dzień zakończenia roku szkolnego u mnie.

Teraz przejdźmy do trochę innej sprawy, a mianowicie ankiety. Otóż wyniki są takie:
1 miejsce ex eqo Megurine Luka, Hatsune Miku i IA - ARIA ON THE PLANETS
2 miejsce (idąc kolejnością w jakiej umieściłam na ankiecie) GUMI
3 miejsce Rin & Len Kagamine
4 miejsce Kagamine Len (Power)
5 miejsce Kagamine Rin

Głos na IĘ oddałam ja, ponieważ po przesłuchaniu wszystkich wersji parę razy miałam dwie ulubione wersje Rin & Len Kagamine oraz IA i nie wiedziałam co wybrać, więc wybrałam IĘ, ponieważ chciałam pokazać, że oprócz Rin i Lena lubię również IĘ.

Biorę udział w akcji Vocaloid Week. LINK

Pa! Pa! Sayonara!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

31 dniowe wyzwanie fotograficzne!!!

"Kraina lodu" - recenzja i opis.

Cytaty Olafa