Kagamine Rin - rysunek

Konichiwa!
Dzisiaj mam Wam do pokazania rysunek Kagamine Rin lub Rin Kagamine czyli Vocaloida generacji drugiej (obecnie jest też na V3 ale powstała na V2), której głos bardzo lubię.
Ale od początku. Niedawno wpadłam na pomysł, aby narysować Rin w mundurku szkolnym. Tak, ale w którym!? Jak wiadomo w Japonii jest pełno mundurków szkolnych o różnych krojach (marynarskim, niemarynarskim) i każdy jest inny, unikalny i ja, zagubiona w tych mundurkach nie wiedziałam który. Parę dni później przyszła do mnie Eklerka220 i pokazała mi to:
To była odpowiedź na moje pytanie! Tradycyjny, mangowy mundurek! Prawdę mówiąc pamiętacie jeszcze Mti, która oglądała Czarodziejkę z Księżyca? Najpierw właśnie w mundurek z tego anime chciałam "ubrać" Rin. Ale moim zdaniem wyglądałaby w nim grubo. A mundurek z tego filmiku był świetnym rozwiązaniem. Tak więc narysowałam rysunek, który był dla mnie piękny, ale po przeczytaniu prawie całego tomu Maker Hiroshiki Hatsune Mix, zauważyłam, że twarz Rin jest jakaś za chuda i nie ma słuchawek, a do tego kokarda była za duża (co poprawiłam). Nie chciałam pokazywać tego rysunku na blogu. Ale Eklerka namówiła mnie na to. Więc oto ten rysunek.
(niestety za jasność należy podziękować mojemu skanerowi)

Dzisiaj narysowałam to:
Z Project Diva f

I co widać poprawę? Dobranoc!
PS. Głosujcie w ankiecie, bo są tylko 3 głosy.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

31 dniowe wyzwanie fotograficzne!!!

"Kraina lodu" - recenzja i opis.

Cytaty Olafa