Organizacja bloga

Witam wszystkich w dzień dziecka! Dzisiaj trochę taki post "organizacyjny".
Sprawa numer 1
Zawaliłam!!! Zawaliłam wyzwania. Wymyśliłam wyzwania na maj, ponieważ myślałam, że będę miała więcej czasu na posty, ale w tym miesiącu było gorzej niż w środku roku szkolnego. Najgorsze jest to, że w poprzednim semestrze pani przytrzymała nas dłużej przy ułamkach i teraz szybko leci z programem nauczania.
Sprawa numer 2
Jeżeli chodzi o moje nieobecności na blogu, to powód jest taki sam jak z wyzwaniami...
Sprawa numer 3
Jutro o 5.45 jadę do Warszawy, a wracam w środę, czyli przygotujcie się na parę postów z zdjęciami z wycieczki.              Pa, pa!
PS. Dzisiejszy post był napisany, żeby przekazać Wam różne informacje i dlatego jest napisany bez ładu i składu.
PS. 2 Niedługo nowe fotostory!

Komentarze

Prześlij komentarz

Hej~! Mam nadzieję, że podobają ci się moje posty. Jeśli chcesz zostaw komentarz. Komentarze są moderowane i wszystkie docierają na moją pocztę (emaila). Zanim zostaną opublikowane, przeglądam je. Śmiało! Ja nie gryzę! (^^♪ Za to komentarze bardzo mnie motywują.
PS. Pamiętaj, zawsze bądź szczery.

Hi~! I hope you like my posts. If you want, write comment. Comments are moderated and Blogger sends them to me. Before I public them, I read them. Please. be honest. I don't bite! (^^♪ Comments are veeeery motivated for me.
PS. Sorry, but I haven't got time to translate my posts into English.
PS2. Sorry for my English.

Popularne posty z tego bloga

31 dniowe wyzwanie fotograficzne!!!

"Kraina lodu" - recenzja i opis.

Cytaty Olafa