Normalny post | Co Cynka robi kiedy nie patrzę?

Ohayo!
Dzisiaj pora na normalny post. ;) Ale jak to normalny? To poprzednie były nienormalne? Nie, poprzednie były tematyczne. Nie wiedziałam o czym pisać. Na sesję Cynki do Let it go nie miałam czasu i też często pogoda sprawiała kłopoty. Na sam początek chciałabym podsumować Vocaloid Week

Szczerze mówiąc codzienne pisanie jest trudne. A do tego nie pisałam codziennie. Starałam się pisać ze składem i ładem, ale się nie udało. Teraz jestem w trakcie poprawiania i uzupełniania tych postów. Zobaczyłam, że nie potrafię pisać na czas. Ale niedługo te posty zostaną poprawione i wszystko będzie OK.

Druga sprawa jest taka, że ja od piątku (11.07) do niedzieli (20.07) jestem w Karpaczu i wtedy nie będzie postów.

Teraz pora na sprawę przyjemniejszą czyli zdjęcia.
Ja: Gdzie są moje słuchawki i telefon? Cynka?!
Ja: Cynka! Hello!
Cynka: A! (Zaskoczona upuszcza słuchawki i telefon.)
Cynka: To już nawet Lena Kagamine nie można spokojnie posłuchać?!
Ja: Kogo?
Cynka: Aaa... nic.
Ja: No to Cynka na dół! Po słuchawki i telefon!
Cynka: Ale mi się nie chce...
Cynka: Ale chwila, chwila... Przecież powiedziałaś, że to TWOJE słuchawki i TWÓJ telefon. No więc dlaczego to ja muszę ponosić karę?
Ja: Jaką znowu karę? Przecież masz tylko podnieść słuchawki i telefon. Czy to tak dużo, Cynka?
Cynka: Dobra, jeżeli przeproszę za zabranie słuchawek, to odpuścisz?
Ja: Tak.
Cynka: Sorry!

I co jak się podobają? Teraz pora na parę piosenek, których słucham w ostatnim czasie...
Mikata No Cho (Purple butterfly on your right shoulder) 
Do tej piosenki mam sentyment. Jest to pierwsza Kagamińców, jaką kiedykolwiek usłyszałam. Na początku za nią nie przepadałam, ponieważ słyszałam w większości głos Lena i nazwałam go Japońskim Justinem Bieberem. Jednak kiedy rozpoczął się Vocaloid Week i zauważyłam, że Eklerka220 dodała tą piosenkę, postanowiłam ją ze spokojem przesłuchać. Obecnie mam ją na telefonie.

KOKORO (Heart)
Taka urocza, śliczna piosenka Rin


Roshin Yuukai (Meltdown)
Oto jedna z tych nie przesłodzonych piosenek Rin.
Sayo!

Komentarze

  1. Cynka to maniaczka słuchania muzyki tak jak ja. ;D Fajne fotostory. :)
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie pokazywała, że lubi muzykę, a tu taka niespodzianka. :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Hej~! Mam nadzieję, że podobają ci się moje posty. Jeśli chcesz zostaw komentarz. Komentarze są moderowane i wszystkie docierają na moją pocztę (emaila). Zanim zostaną opublikowane, przeglądam je. Śmiało! Ja nie gryzę! (^^♪ Za to komentarze bardzo mnie motywują.
PS. Pamiętaj, zawsze bądź szczery.

Hi~! I hope you like my posts. If you want, write comment. Comments are moderated and Blogger sends them to me. Before I public them, I read them. Please. be honest. I don't bite! (^^♪ Comments are veeeery motivated for me.
PS. Sorry, but I haven't got time to translate my posts into English.
PS2. Sorry for my English.

Popularne posty z tego bloga

31 dniowe wyzwanie fotograficzne!!!

"Kraina lodu" - recenzja i opis.

Cytaty Olafa