Vocaloid Week #2 - Hatsune Miku

Ohayo!
Dzisiaj trzeci dzień Vocaloid Week (nadrabiam)  i porozmawiamy sobie o Hatsune Miku. To ona zapoczątkowała moją "przygodę" z Vocaloidami i przekonała mnie do nich.
Najpierw przedstawię Wam Miku. Hatsune Miku to pierwszy japoński v2 wyprodukowany przez Cyptron Future Media. Powstała 31 sierpnia 2007 roku i jest obecnie najbardziej znanym Vocaloidem na świecie. Jej append powstał 30 kwietnia 2010, english 31 sierpnia 2013, a 26 września została wydana na v3. Projekt Miku wykonał KEI (który wykonał również projekt Kagaminów). Lecz był z tym nie lada problem. KEI nie wiedział co to syntezator głosu i wiedział tylko, że projekt ma zawierać dwa kolory turkus i czerń. Sam projekt zajął mu około miesiąca. Dobra, koniec zanudzania.
Hatsune Miku
Jeśli chodzi o moją opinię, to ja lubię Miku i na mojej liście ulubionych Vocaloidów zajęłaby miejsce 2 (po Kagamine Rin).

Tak z ciekawostek... Miku ma serię gier, w których jest główną bohaterką. Chodzi oczywiście o Project DIVA, z czego filmiki przedstawiałam w poście o Kagamińcach.

Dzisiaj nie ma rysunku, ponieważ nie umiem narysować Miku. Mam za to filmik z pokojem Miku z Project DIVA F
Home, sweet home
Co Miku może robić w domu? Tańczyć jak cziliderki z Lenem i KAITO. Układać budowle z klocków, itp.

Lubię również parę piosenek Miku, np.
World is mine
DECORATOR
Tell your world

I tu reklama Google Chrome z Miku.

To na ten post tyle. Sayo!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

31 dniowe wyzwanie fotograficzne!!!

"Kraina lodu" - recenzja i opis.

Cytaty Olafa