Vocaloid Week #6 - Megurine Luka

Konichiwa!
A niech to! Nie uzupełniłam wczoraj posta o IA, a obiecałam! Wczoraj miałam zabiegany dzień... Z siostrą do szpitala, wyjście na pizzę, odwiedziny u babci. No cóż... Przejdźmy do tematu posta. Dzisiaj będzie o Luce. ( nadrabiam!) Sooo... Let's go!

Megurine Luka (czytaj: Ruka)
Tak więc Megurine Luka to trzeci Vocaloid generacji 2. Do sklepów trafiła 30 stycznia 2009 i była pierwszym Vocaloidem umiejącym śpiewać po angielsku jak i po japońsku. Tak, tak Luka umie śpiewać po angielsku, ale żeby ją zrozumieć trzeba się wysilić.

Jeśli chodzi o mój ranking Vocaloidów to Luka zajmuje miejsce (I - Rin, II - Miku, III - IA, IV - Len, V - Luka dalej jest MEIKO i GUMI) piąte. (niestety Len ją wyprzedził, a ja zamiast szukać piosenek, które mają zwalić go na przedostatnie, znajduje piosenki, które tylko podwyższają mu rangę ;()

Teraz piosenki, które bardzo lubię. Niestety z tym jest tak samo jak z MEIKO i KAITO. U mnie tylko Rin, Miku, IA i Len są Vocaloidami, których słucham najczęściej...
Let it go po japońsku.
Luka po angielsku przy Let it go trochę zacina, więc wzięłam po japońsku.
Jeszcze tutaj takie zdjęcie Luki z Project DIVA 
i filmik z jej pokojem w Project DIVA F 2nd

At Tako Luka's 
Tak Luka świetnie udajesz, że grasz na gitarze! Oj, Rin niedługo przez Ciebie Luka padnie z objedzenia! Len, Rin wy żarłoki! Luka nie śpij! Ale świetne trio: Luka, Miku i KAITO! 

Zaraz kolejny i ostatni post na dziś!
Sayo!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

31 dniowe wyzwanie fotograficzne!!!

"Kraina lodu" - recenzja i opis.

Cytaty Olafa