Reaktywacja DeviantART!



Ohayo!
Ci, którzy śledzą mojego bloga od samiutkiego początku (czyli pingera) wiedzą, że mam deviantART. Tylko nigdy e-mail weryfikacyjny do mnie nie dotarł... Tak więc, niedawno postanowiłam dać tej stronie jeszcze jedną szansę i po raz kolejny wysłałam prośbę o e-mail weryfikacyjny. Chwilę potem sprawdziłam pocztę. Nie spodziewałam się e-maila. Wielką niespodzianką dla mnie było to, że doszedł! Tak więc mój DeviantART jest w pełni aktywny!
Zapraszam! Jeżeli nie będzie mnie tutaj, to i tak będziecie sprawdzić co polubiłam dodałam itp.
Teraz coś z innej beczki...
C: Ohayo! Ostatnio Mti ma wszystko dopięte na ostatni guzik... To jest głupie!

C: Dzięki Joy i Ewelinie od Majorki jestem w stanie się temu postawić!

M: Cynka ty chyba za dużo razy Meltdown słuchałaś! Weź sobie posłuchaj Melancholic i Suki, karai.
C: No... dobra zemszczę się na tobie jutro! Chyba nie mam takiej silnej woli jak Joy i Ewel...
Mam coś jeszcze dla fanów Lena i Rin
World is mine
Dopiero teraz zauważyłam pewne słowa i to, że całkowicie rozumiem piosenkę (dzięki english sub). Moja reakcja na to jak Len powiedział do Rin Daisuki dayo! to: WHAT?! *zdębiałam...*

Sayo!

Komentarze

  1. Lalkowe mafia. ;-;
    Dobrze że się nie dałaś. ;P
    Pozdrawiam. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dałam się. Ale coś myślę, że ona tak szybko nie odpuści. ;)

      Usuń
  2. Cynka wygląda uroczo w różu *>*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero teraz zauważyłam, że sukienka wygląda jakby była różowa, ale jest taka jasno beżowa, kremowa, a kokarda jest różowa. ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Hej~! Mam nadzieję, że podobają ci się moje posty. Jeśli chcesz zostaw komentarz. Komentarze są moderowane i wszystkie docierają na moją pocztę (emaila). Zanim zostaną opublikowane, przeglądam je. Śmiało! Ja nie gryzę! (^^♪ Za to komentarze bardzo mnie motywują.
PS. Pamiętaj, zawsze bądź szczery.

Hi~! I hope you like my posts. If you want, write comment. Comments are moderated and Blogger sends them to me. Before I public them, I read them. Please. be honest. I don't bite! (^^♪ Comments are veeeery motivated for me.
PS. Sorry, but I haven't got time to translate my posts into English.
PS2. Sorry for my English.

Popularne posty z tego bloga

31 dniowe wyzwanie fotograficzne!!!

"Kraina lodu" - recenzja i opis.

Cytaty Olafa