Lenię się.



Oi minna!
Lenię się... No niestety. Wróciłam do domu i zaraz potem na wakacje do babci. Dzisiaj nie mogłam się zdecydować co robić. Raz rysowałam mangę (chodzi mi o komiks). Raz okładki do własnych mangowych serii. Rysowałam, a raczej próbowałam narysować dwie postacie razem (był to taki eksperyment). Na pierwszy ogień poszli Rin i Len (pamiętajcie ja rysuje ich TYLKO jako rodzeństwo). Stroje są z piosenki Suki, karai (Czyli Like, Dislike lub Love & Hate) a nazywają się Dreaming Panda (Rin) Lovable Polar Bear (Len). Te informacje są tylko jakby ktoś był ciekawy. Oprócz tego grałam na gitarze i słucham muzyczki. Porobiłam parę zdjęć Cynce i nie tylko.
Efekty mojej dzisiejszej roboty.
Jak wiadomo byłam w Karpaczu i mam wenę na posty... Nie, nie sporo weny! W mojej wyobraźni powstało ponad 30 komiksów! SUKCES! I wprawiam się w rysowaniu Lena i Rin! Pora na inspiracje do rysunku (który jest powyżej).
        
deviantart.com

No i Cynka ma jeszcze coś do powiedzenia:
Cynka: Jak Wam się podobał dzisiejszy post? Fajny był? W imieniu Mti chcę Wam podziękować za wszystkie komenty, obserwatorów i wyświetlenia! ARIGATOU!

Naprawdę dzięki Wam mam motywację do pisania postów! Dziękuję!
Ja ne!
źródłs: projectdiva.wikispaces.com, youtube, deviantart.com
PS. Widzę, że ten post przez Suki, karai jest przesłodzony.
PS 2. Mój rysunek poza ubraniami Rin i Lena nie nawiązuje do piosenki Like, dislike.

Komentarze

  1. Ślicznie ci wyszło, moje 'rysunki mangi' były masakrycznie. ;) Nie ty jedna się lenisz. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Ale ty też naprawdę ślicznie rysujesz! Nie mogło być tak źle.

      Usuń
  2. jak zwykle piękne rysunki tu widzę , masz talent luna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! I chyba wiem kto to napisał. :)

      Usuń
  3. Masz talent, świetny rysunek ^^

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Hej~! Mam nadzieję, że podobają ci się moje posty. Jeśli chcesz zostaw komentarz. Komentarze są moderowane i wszystkie docierają na moją pocztę (emaila). Zanim zostaną opublikowane, przeglądam je. Śmiało! Ja nie gryzę! (^^♪ Za to komentarze bardzo mnie motywują.
PS. Pamiętaj, zawsze bądź szczery.

Hi~! I hope you like my posts. If you want, write comment. Comments are moderated and Blogger sends them to me. Before I public them, I read them. Please. be honest. I don't bite! (^^♪ Comments are veeeery motivated for me.
PS. Sorry, but I haven't got time to translate my posts into English.
PS2. Sorry for my English.

Popularne posty z tego bloga

31 dniowe wyzwanie fotograficzne!!!

"Kraina lodu" - recenzja i opis.

Cytaty Olafa