Happy B-day to me!

Ohayo!
Dzisiaj jest 2 sierpnia... Czy ktoś kojarzy sobie co jest dzisiaj? Komuś coś mówi ta data? No dobra podpowiem. Dzisiaj są moje urodzinki! 

Tak więc ja czyli Mti, a właściwie Magdalena (przez rodziców nazywana Madzią, a przez kuzyna Madzik, przez siostrę i kuzyna Len, Lenka, Lena (ach, to moje kochane imię >.<)) obchodzę dzisiaj dwunaste urodziny.
Jeszcze taka piosenka na dziś:
Remote control
Tą piosenkę lubię za teledysk. Ostatnio ciągle ją słucham.

Niestety dzisiejszy post jest krótki, bo nie mam jak się rozpisać, ale za to Wy możecie mi zadawać pytania (^_^).
Sayo!
EDIT: PS. Urodziny spędziłam na jachcie, ponieważ jestem na Mazurach.

Komentarze

  1. Wwszystkiego najlepszego, szczęcia i radości! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego w dniu urodzin! ^3^

    OdpowiedzUsuń
  3. A więc chciałabym Ci życzyć:
    -przede wszystkim dużo zdrowia ;)
    -samych sukcesów w nauce i w blogowaniu oczywiście,
    -powiększenia lalkowej rodzinki (może Cynce przydałby się braciszek?),
    -wytrwałości i cierpliwości w rysowaniu, byś rozwijała swój talent :)
    -i wszystkiego o czym tylko marzysz :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Ja już zaplanowałam lalkową rodzinkę i planuję kupić starszą siostrę i starszego brata dla Cynki. Jeszcze raz dziękuję! :D

      Usuń

Prześlij komentarz

Hej~! Mam nadzieję, że podobają ci się moje posty. Jeśli chcesz zostaw komentarz. Komentarze są moderowane i wszystkie docierają na moją pocztę (emaila). Zanim zostaną opublikowane, przeglądam je. Śmiało! Ja nie gryzę! (^^♪ Za to komentarze bardzo mnie motywują.
PS. Pamiętaj, zawsze bądź szczery.

Hi~! I hope you like my posts. If you want, write comment. Comments are moderated and Blogger sends them to me. Before I public them, I read them. Please. be honest. I don't bite! (^^♪ Comments are veeeery motivated for me.
PS. Sorry, but I haven't got time to translate my posts into English.
PS2. Sorry for my English.

Popularne posty z tego bloga

31 dniowe wyzwanie fotograficzne!!!

"Kraina lodu" - recenzja i opis.

Cytaty Olafa