Jak spędziłam urodziny? | Lenka

Ohayo!
Dzisiaj troszkę się rozpiszę... Tak więc jak wiecie w sobotę miałam urodziny. Jak je spędziłam? Na jachcie. Od godziny jedenastej do trzeciej pływałam jachtem, ale nie tak, że siedziałam sobie na pokładzie i nic nie robiłam. O nie! Ciągle z mamusią biegałyśmy z burty na burtę, przywiązując i odwiązując liny. Nie było łatwo. Później poszliśmy na obiad, potem na basen. W basenie jak zwykle nurkowanie. Potem do restauracji, na kolację. Usiedliśmy przy stole i ku mojemu zdziwieniu do sali wjechał mały torcik ze świeczkami. Tort był czekoladowo-wiśniowy.  Zdmuchnęłam świeczki i wszyscy zjedliśmy po kawałku tortu. Kiedy wróciliśmy do pokoju (jestem w hotelu na Mazurach) włączyłam Bloggera i zauważyłam dwa nowe życzenia urodzinowe. Tego dnia w sumie dostałam trzy za które bardzo Wam dziękuję!!! Czyli ten dzień spędziłam wspaniale.

Jak przeczytaliście tytuł posta widać tam również imię Lenka. Chodzi o Fanloida Kagamine Lenkę, która powstała w wyniku podwyższeniu głosu Lena. Dzisiaj rano wyciągnęłam kartkę i ołówek. Miałam w planach narysować Kagamine Rinta (nie, tym razem nie Rin), ale nagle zaczęłam szkicować Lenkę, na spontana. Było to pierwsze podejście... Jak mi wyszło, oceńcie sami. ^_~
Kagamine Lenka

Ostatnio też jak przeglądałam nyanyan.pl natrafiłam na pewne zdjęcie:
Nie mogłam ze śmiechu! A do tego dzięki Lenowi wiem jak zemszczę się na mojej siostrze. Mam gitarę, więc da się zrobić ;).
Sayo!


Komentarze

  1. Bardzo ładnie rysujesz . Ćwicz to dalej masz talent który koniecznie rozwijaj. Chciałabym również złożyć Ci najszczersze życzenia urodzinowe choć spóźnione. Spełnienia marzeń :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. He pisze z fonka nie zauważyłam że masz autoryzuję komentarzy :) A już myślałam,że mi Tel szwankuje :) ups to masz dwa komentarze :) nie licząc tego.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Hej~! Mam nadzieję, że podobają ci się moje posty. Jeśli chcesz zostaw komentarz. Komentarze są moderowane i wszystkie docierają na moją pocztę (emaila). Zanim zostaną opublikowane, przeglądam je. Śmiało! Ja nie gryzę! (^^♪ Za to komentarze bardzo mnie motywują.
PS. Pamiętaj, zawsze bądź szczery.

Hi~! I hope you like my posts. If you want, write comment. Comments are moderated and Blogger sends them to me. Before I public them, I read them. Please. be honest. I don't bite! (^^♪ Comments are veeeery motivated for me.
PS. Sorry, but I haven't got time to translate my posts into English.
PS2. Sorry for my English.

Popularne posty z tego bloga

31 dniowe wyzwanie fotograficzne!!!

"Kraina lodu" - recenzja i opis.

Cytaty Olafa